تور ارزان دبی: نمایشگاه اکسپو دبی تا به امروز آمار میلیون ها بازدید را به ثبت رسانده است

به گزارش مجله 90 جعبه، ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، نمایشگاه اکسپو دبی تا به امروز آمار میلیون ها بازدید را به ثبت رسانده است.

تور ارزان دبی: نمایشگاه اکسپو دبی تا به امروز آمار میلیون ها بازدید را به ثبت رسانده است

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی از زمان شروع فعالیت از یکم اکتبر (9 مهر) تا به امروز حدود 4.8 میلیون بازدید را به ثبت رسانده است.

مسئولان برگزاری این نمایشگاه اعلام کردند آمار بازدید از اکسپو 2020 تا بیست و هشتم نوامبر به 4766419 رسیده است. بعلاوه آمار بازدید مجازی از اکسپو 2020 تا به امروز 23.5 میلیون مورد گزارش شده است.

اکسپو 2020 بعلاوه میزبان مسابقات قهرمانی شطرنج دنیا است که به گفته مسئولان برگزاری اکسپو دبی مورد استقبال بازیکنان و طرفدران این رقابت قرار گرفته است.

یکی از نکات قابل توجه این مسابقات دنیای حضور مگنوس کارلسن، قهرمان دنیا از نروژ برای دفاع از عنوان خود در برابر یان نپومنیاچچی از روسیه در مرکز نمایشگاهی دبی خواهد بود. این رقابت تا 13 دسامبر ادامه خواهد داشت و جایزه آن 2.25 میلیون دلار است.

اکسپو دبی تا 31 مارس سال 2022 یعنی به مدت شش ماه با حضور بیش از 190 کشور از جمله ایران ادامه خواهد داشت. ایران سال جاری با روایتی از شهرزاد قصه گو و با شعار ایران؛ تمدن کهن و پایدار تنوع اقوام و میزبان ملت ها در اکسپو دبی حضور دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1830

به "تور ارزان دبی: نمایشگاه اکسپو دبی تا به امروز آمار میلیون ها بازدید را به ثبت رسانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: نمایشگاه اکسپو دبی تا به امروز آمار میلیون ها بازدید را به ثبت رسانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید