نوجوان 15 ساله؛ فرشته نجات دو زن از دل آتش

به گزارش مجله 90 جعبه، نوجوان 15 ساله ایذه ای وقتی دید دو زن در همسایگی شان در محاصره شعله های آتش قرار گرفته اند به دل آتش زد و آن ها را نجات داد، اما خودش دچار سوختگی 91 درصدی شد.

نوجوان 15 ساله؛ فرشته نجات دو زن از دل آتش

به گزارش همشهری، این حادثه چندی پیش در یکی از محله های ایذه واقع در استان خوزستان رخ داد. ماجرا از این قرار بود که در جریان آتش سوزی به علت نشت گاز از کپسول در خانه ای دو زن در میان دود و آتش گرفتار شده بودند و راهی برای نجات نداشتند. آن ها فریاد می زدند و یاری می خواستند تا اینکه پسر 15 ساله ای به نام علی لندی که در همسایگی شان زندگی می کرد تصمیم گرفت برای یاری به آن ها به دل آتش بزند.

با اینکه حادثه به آتش نشانی هم گزارش شده بود، اما او پیش از رسیدن نیرو های امدادی وارد محل حادثه شد و توانست دو زنی را که گرفتار شده بودند نجات دهند، اما خودش دچار حادثه شد و دقایقی بعد وقتی به وسیله امدادگران به بیمارستان انتقال یافت تعیین شد که دچار سوختگی 91 درصدی شده و شرایط وخیمی دارد.

براساس این گزارش در جریان این حادثه یکی از دو زن نجات یافته دچار سوختگی سطحی شده بود که به صورت سرپایی درمان شد و دیگری که نزدیک به 50 درصد سوختگی دارد در بیمارستان بستری است. در همین حال علی، نوجوان فداکار هم با سوختگی 91 درصدی روی تحت بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و کوشش برای نجات او ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1710

به "نوجوان 15 ساله؛ فرشته نجات دو زن از دل آتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوان 15 ساله؛ فرشته نجات دو زن از دل آتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید