هزاوه: مهمترین مانع فعالیت استارت آپ ها خلا های قانونی است

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون پارک علم و فناوری پردیس گفت: مهمترین مانع برای فعالیت استارت آپ ها خلا های قانونی است که باید قانون گذاری های مناسب انجام گردد.

هزاوه: مهمترین مانع فعالیت استارت آپ ها خلا های قانونی است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، هزاوه، معاون پارک فناوری پردیس (کارخانه نوآوری آزادی) صبح امروز هشتم دی ماه همراه با معاون پارلمانی رئیس جمهور در بازدید از کارخانه نوآوری آزادی گفت: شعبه پارک فناوری پردیس زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و 200 شرکت در حوزه های گوناگون در این پارک مستقر هستند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تا به امروز فعالیت جدیدی را در سطح کشور ایجاد نموده ایم، اظهار کرد: کارخانه های قدیمی که متروک مانده بودند را به بخش خصوصی سپردیم که طبق آن مکانی برای فعالیت شتاب دهنده ها فراهم شد.

هزاوه با اشاره به اینکه اکنون 9 شتاب دهنده در این کارخانه مستقر هستند، تاکید نمود: استارتاپ ها شرکت های نوپایی هستند که خیلی سریع رشد می نمایند و وارد بازار می شوند همچنین آن ها ارزش افزوده بسیار بالایی دارند. شتاب دهنده ها در مدت 6 تا 8 ماه با استارتاپ ها همکاری می نمایند تا آن ها به راحتی وارد بازار شوند.

معاون پارک فناوری پردیس در سرانجام اظهار داشت: مهمترین مانع برای فعالیت این استارتاپ ها خلا های قانونی است در حقیقت باید قانون گذاری رخ دهد و احتیاج های آن ها را مرتفع سازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 561

به "هزاوه: مهمترین مانع فعالیت استارت آپ ها خلا های قانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزاوه: مهمترین مانع فعالیت استارت آپ ها خلا های قانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید