هویت دختر جنجالی استقبال از رونالدو تعیین شد!

به گزارش مجله 90 جعبه، حضور یک دختر در مراسم استقبال از النصر جنجال ساز شد.

هویت دختر جنجالی استقبال از رونالدو تعیین شد!

روز گذشته (دوشنبه) کاروان تیم النصر عربستان با حضور تمام ستاره های خود به تهران آمد تا امشب در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس برود.

کاروان النصر در حالی به وسیله پاویون فرودگاه امام (ره) وارد کشور شد که مدیران باشگاه پرسپولیس مراسم استقبال خاصی را در نظر داشتند و به همین علت خودشان را به پاویون رساندند.

این مراسم استقبال در شرایطی انجام شد که حضور یک خانم در مراسم اهدای فرش به رونالدو و انتشار تصاویر او حسابی خبرساز شد و تصاویر این خانم و رونالدو به شدت در فضای مجازی وایرال شد.

بعد از انتشار این تصاویر شایعه شد که دختر جنجالی، دختر رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. البته که افراد نزدیک به درویش این موضوع را تکذیب کردند و معتقد بودند که این خانم مترجم است، اما پیگیری ها نشان می دهد که این خانم، دختر رضا درویش است.

البته اینکه رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دختر خود را به ملاقات رونالدو ببرد کار عجبیی نیست و ممکن است هر پدر دیگری در این موقعیت هم چنین کاری انجام بدهد، فقط مسئله این است که می شد این ملاقات در جای دیگری یا اینکه بدون انتشار تصاویر انجام گردد.

منبع: برنا

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2212

به "هویت دختر جنجالی استقبال از رونالدو تعیین شد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "هویت دختر جنجالی استقبال از رونالدو تعیین شد!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هویت دختر جنجالی استقبال از رونالدو تعیین شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید