اخلاقی: تست کرونای کادر فنی کشتی فرنگی منفی بود، فرصت نشده درباره جام جهانی صحبت کنیم

به گزارش مجله 90 جعبه، مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در این ایام که محمد بنا بیمار شد، خیلی فرصت نشده تا در خصوص مسئله کشتی و حضور در جام جهانی صحبت کنیم و بیشتر پیگیر حالش بودم.

اخلاقی: تست کرونای کادر فنی کشتی فرنگی منفی بود، فرصت نشده درباره جام جهانی صحبت کنیم

حبیب الله اخلاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درپاسخ به این سوال که بعد از ابتلای محمد بنا به کرونا آیا دیگر اعضای کادرفنی مبتلا نشده اند، گفت: زمانی که محمد بنا احساس بیماری کرد، مراقب بود و در انتها اردو هم همه اعضای کادرفنی تست دادیم که منفی بود.

وی در خصوص شرایط جسمانی سرمربی تیم ملی فرنگی گفت: در این روزها مرتب پیگیر حالش هستم، خدا را شکر خوب است و از بیمارستان مرخص شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اخلاقی درباره اینکه محمد بنا نظرش حضور تیمی جوان در مسابقات جام دنیای بوده، توضیح داد: در این ایام که محمد بنا بیمار شد، خیلی در خصوص مسئله کشتی فرصت نشده صحبت کنیم و بیشتر پیگیر حالش بودم. به هر حال اتحادیه دنیای تصمیم داشت دنیای را برگزار کند، تیم های آمریکا، کانادا، قزاقستان، کوبا و ژاپن انصراف دادند و دیدند نمی گردد مسابقه دنیای برگزار کرد و اسمش را گذاشتند جام دنیای و روال جام دنیای را تغییر دادند. اعلام شد مسابقات به صورت انفرادی است و جایزه نقدی هم گذاشتند که کشورها را راغب به حضور نمایند.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا اضافه کرد: در کل برگزاری مسابقه خوب است اینکه چراغ کشتی روشن بماند و مرتب پویایی خود را با مسابقه حفظ کند. مثلا تمرکزمان روی اوزان المپیکی باشد و تیم ناقص بفرستیم، مسائلی است که محمد بنا و غلامرضا محمدی در خصوصش تصمیم می گیرند، فدراسیون هم اعلام نموده تصمیم گیری در این خصوص را به سرمربیان تیم های ملی محول نموده است. باید دید نظر سرمربیان چیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1239

به "اخلاقی: تست کرونای کادر فنی کشتی فرنگی منفی بود، فرصت نشده درباره جام جهانی صحبت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخلاقی: تست کرونای کادر فنی کشتی فرنگی منفی بود، فرصت نشده درباره جام جهانی صحبت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید