چالش جالب رضا صادقی و تهیه کننده اش در فضای مجازی

به گزارش مجله 90 جعبه، رضا صادقی، خواننده مطرح موسیقی پاپ با انتشار متنی در فضای مجازی از نحوه فعالیت بعضی خواننده های موسیقی پاپ انتقاد کرد.

چالش جالب رضا صادقی و تهیه کننده اش در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، رضا صادقی، خواننده مطرح موسیقی پاپ به تازگی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نسبت به شرایط فعلی بعضی ترانه ها و سبک های خوانندگی بعضی خواننده های مطرح و جوان موسیقی پاپ اعتراض تندی داشته است که این متن واکنش میلاد ماهان راد، تهیه کننده و مدیربرنامه اش را در فضای مجازی در پی داشته است.

رضا صادقی در بخشی از این متن که تصویرش در ادامه آمده است گفته:مسخره ماجرا اینجاست که لاتی خواندن اون روزا بهش میگفتن کوچه بازاری، اما امروز میگن هیت یا مگاهیت و ....

اما این انتها ماجرا نبود و میلاد ماهان راد تهیه کننده رضا صادقی و مدیر شرکت فرهنگی آراد که علاوه بر رضا صادقی تهیه کنننده بسیاری از خواننده های جوان و پرمخاطب این روز های موسیقی پاپ است، بلافاصله پس از پست رضا صادقی، متنی در صفحه شخصی اش منتشر کرد که میتوان در واکنش به این پست رضا صادقی قلمداد کرد.

ماهان راد نوشته است: تعریف موسیقی خوب و فاخر چیه آخه؟

موسیقی بر اساس علاقه است. به نظر من موسیقی بد نداریم. تمام سبک های جدید موسیقی قابل احترام اند. موسیقی حد مرز نداره و سلیقه مردم باید احترام گذاشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 446

به "چالش جالب رضا صادقی و تهیه کننده اش در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش جالب رضا صادقی و تهیه کننده اش در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید