کلاس های عملی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد دزفول تا 31 تیر تعطیل شوند

به گزارش مجله 90 جعبه، تشکل مستقل دانشجویی انصارالزهرا (س) دانشگاه آزاد دزفول در نامه ای خطاب به رئیس این واحد نوشت: خواهان تعطیلی کلاس های عملی کارگاهی و آزمایشگاهی در تاریخ 29 تا 31 تیرماه هستیم.

کلاس های عملی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد دزفول تا 31 تیر تعطیل شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، تشکل مستقل دانشجویی انصارالزهرا (س) دانشگاه آزاد دزفول در نامه ای خطاب به افروس، رئیس این واحد دانشگاهی نوشت: با توجه به مطالبات رسیده از سوی دانشجویان، خواهان صدور اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی کلاس های عملی کارگاهی و آزمایشگاهی در تاریخ 29 الی 31 تیرماه هستیم و انتظار داریم، امتحانات و کلاس های عملی باقی مانده دانشگاه به صورت غیرحضوری برگزار گردد.

در این نامه آمده است:

نظر به ممنوعیت برگزاری مناسبات تحصیلی حضوری از سوی ستاد مبارزه با کرونا در استان خوزستان، متاسفانه از تاریخ 21 تیرماه شاهد برگزاری کلاس های آزمایشگاهی و عملی به صورت حضوری در دانشگاه آزاد اسلامی دزفول می باشیم که البته این اقدام غیرکارشناسی نه تنها تهدیدی برای سلامت دانشجویان می باشد بلکه نیازمند شفاف سازی و پاسخگویی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و ستاد کرونا است.

از طرفی از روز آدینه اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی مراکز اداری استان خوزستان از تاریخ 29 الی 31 تیرماه منتشر شده است، ولی همچنان از سوی سایت رسمی دانشگاه اطلاعیه تعطیلی کلاس های عملی در این تاریخ مشاهده نشده و پیج های غیررسمی نیز از عدم تعطیلی این کلاس ها خبر داده اند.

فلذا این تشکل دانشجویی با توجه به مطالبات رسیده از سوی دانشجویان خواهان صدور اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی کلاس های عملی کارگاهی و آزمایشگاهی در تاریخ 29 الی 31 تیرماه بوده و انتظار دارد منطبق با دستور ستاد کرونای استان خوزستان مسئولین ذیربط در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد دزفول روال برگزاری امتحانات و همینطور کلاس های عملی باقی مانده خود را همچون دیگر دانشگاه های استان به صورت غیرحضوری برگزار نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1039

به "کلاس های عملی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد دزفول تا 31 تیر تعطیل شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های عملی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد دزفول تا 31 تیر تعطیل شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید