100 هزار ژل ضدعفونی کننده برای استان خریداری شده است

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان بلوچستان گفت: در راستای تامین اقلام بهداشتی کرونا تعداد 100 هزار ژل ضدعفونی کننده برای تامین نیاز استان خریداری شده است و همچنین رایزنی های لازم برای حمل محموله الکل مورد نیاز استان نیز در حال ارسال می باشد.

100 هزار ژل ضدعفونی کننده برای استان خریداری شده است

سلیمی گفت: تعدادی از شرکت های تولیدی در سطح استان برای تولید اقلامی همچون ژل عفونی نماینده و ماسک اعلام آمادگی کرده اند که رایزنی های لازم برای تامین مواد اولیه این واحد ها و همچنین اخذ استانداردهای لازم برای تولیدات آنها اجرا شده است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: با توجه به تخلفات برخی داروخانه ها و شرکت های دارویی و احتکار اقلام بهداشتی کرونا، مقرر گشت اقلام کشف شده از سوی تعزیرات حکومتی در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار گیرد و توزیع مجدد این اقلام در سطح دانشگاه های علوم پزشکی استان از طریق این مدیریت انجام شود.

وی افزود: با توجه به عدم عرضه اقلام بهداشتی کرونا در برخی داروخانه ها و افزایش قیمت چند برابری این اقلام، دستگاه های متولی موظف به بازدیدهای مستمر از داروخانه ها و شرکت های عرضه کالاهای پزشکی هستند.

سلیمی عنوان داشت: در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی نیز، تعطیلی اصناف باید با هماهنگی اتاق اصناف صورت گیرد و واحدهای صنفی از تعطیلی خودسرانه خودداری نمایند و از سویی اصنافی که موظف به تعطیلی می باشند باید این موضوع را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 758

به "100 هزار ژل ضدعفونی کننده برای استان خریداری شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 هزار ژل ضدعفونی کننده برای استان خریداری شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید