130 طرح اشتغالزا بر روی ریل اجرا

به گزارش مجله 90 جعبه، اجرای 130 طرح اشتغالزا در بخش های مختلف اقتصادی خراسان جنوبی به تصویب رسید.

130 طرح اشتغالزا بر روی ریل اجرا

خبرنگاران بیرجند - در چهارمین جلسه کمیته استانی بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 خراسان جنوبی که با حضور کلیه اعضا و نمایندگان بانک های عامل برگزار گشت، تعداد 130 طرح اشتغالزا به تصویب رسید.

موهبتی از نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست موضوع تسریع در فرایند واریز سهم استان از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 به حساب بانک ها و مؤسسات عامل را از طریق مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه کشور مورد پیگیری قرار دهد.

جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی به ارائه گزارش شرایط تصویب طرح های متقاضی تسهیلات در کمیته کارشناسی و استانی بند الف تبصره 18 پرداخت و نحوه توزیع شهرستانی تسهیلات را در قالب نمودار ارائه کرد.

نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیز رئیس پارک علم و فناوری استان به ارائه توضیحاتی در خصوص طرح های معرفی شده پرداختند که این موارد از طریق اعضای کمیته مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفت.

در این جلسه تعداد 120 طرح در حوزه سازمان جهاد کشاورزی با مبلغ تسهیلات 2 هزار و 117 میلیارد ریال، 6 طرح گردشگری با مبلغ تسهیلات 32 میلیارد و 800 میلیون ریال و 4 طرح در حوزه پارک علم و فناوری با مبلغ تسهیلات 65 میلیارد ریال به تصویب کمیته استانی رسید و مقرر شد اقدامات لازم جهت معرفی طرح ها به بانک یا مؤسسه عامل به عمل آید.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1907

به "130 طرح اشتغالزا بر روی ریل اجرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "130 طرح اشتغالزا بر روی ریل اجرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید