آزمایش پیروز موشک مافوق صوت زیرکن در روسیه

به گزارش مجله 90 جعبه، وزارت دفاع روسیه از موفقیت آمیز بودن آزمایشات در حال اتمام به روی موشک های مافوق صوت زیرکن و بی نظیر بودن خصوصیات فنی و دقت هدف قرار آن اطلاع داد.

آزمایش پیروز موشک مافوق صوت زیرکن در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) بیان کرد که این کشور با موفقیت در حال به سرانجام رساندن آزمایش موشک های مافوق صوت زیرکن است.

در وزارت دفاع روسیه شرح داده شده است که پرتاب آزمایشی این نوع موشک که از ناوچه دریادار ناوگان دریایی اتحاد جماهیر شوروی گورشکوف انجام شد، ویژگی های تاکتیکی و فنی بی نظیر این موشک و همچنین دقت بسیار بالا در هدف قرار دادن و همچنین سرعت پرواز آن که هشت برابر سریع تر از سرعت صوت است، را مورد تأیید قرار داده است.

وزارت دفاع روسیه یادآور شد که این آزمایشات طبق برنامه ریزی اجرا شده در حال انجام بوده و در مراحل سرانجامی خود واقع شده است.

روز گذشته ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه بیان کرد که ناوگان دریایی روسیه با تسلیحات نظامی جدید مافوق صوت (هایپرسونیک) تقویت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1050

به "آزمایش پیروز موشک مافوق صوت زیرکن در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش پیروز موشک مافوق صوت زیرکن در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید