آشنایی با معروف ترین و توریستی ترین جزایر یونان

به گزارش مجله 90 جعبه، آشنایی با جزایر یونان خیره کننده و زیباترین جزایر

در این مقاله وب سایت گردشگری خبرنگاران جزایر یونان را به شما معرفی میکند.

آشنایی با معروف ترین و توریستی ترین جزایر یونان

یونان جزیره های بسیار فراوانی دارد که تهداد آنها حتی به 6000 جزیره نیز می رسد. بسیاری از این جزیره های خالی از سکنه هستند و یا فقط جنبه تفریحی دارند. بزرگترین جزیره در این کشور جزیره کرت است که خود به تنهایی یکی از استان های این کشور را تشکیل می دهد. مرکز این استان شهرستان ایراکلیون است. بسیاری از جزیره های این کشور که خالی از سکنه هستند به وسیله افراد مشهور و ثروتمند خریداری می شوند.

یونان با جزیره های زیبایش به مقصد سفر گردشگران و گردشگر ها و زوج های جوان تبدیل شده است اما تعداد این جزیره ها به میزان ای زیاد است که به راحتی می تواند باعث سردرگمی تان گردد. به کجا برویم؟ سانتورینی یا پاتموس؟ میکونوس یا کرت یا…؟ اگر هنوز جزیره خود را انتخاب ننموده اید این مطلب به شما یاری می نماید تا راحت تصمصم بگیرید با خبرنگاران همراه باشید.

میکونوس (Mykonos)

اگر جز افراد شب زنده دارید و فردی هستید که عادت به بیدار ماندن در شب دارد، باید جزیره میکونوس را از بین جزایر یونان انتخاب کنید. میکونوس جزیره ای است که هیچ وقت نمی خوابد وجود رستوران ها و کافه های مختلف در آن در کنار مردم گرم و صمیمی این جزیره را به یکی از برترین ها تبدیل نموده است. تنها قسمت منفی میکونوس را می توان خالی شدن جیبتان دانست. یعنی احتمالا با جیب پر پول می روید و با جیب خالی برمی گشت.

سانتورینی (Santorini)

سانتورینی به وجهه رمانتیک بودنش معروفیت خاصی دارد و چشم میزانای فوق العاده زیبایی دارد پس چندان بی دلیل هم نیست که زوج ها برای برگزاری مراسم و جشن عروسی شان این جزیره را انتخاب می نمایند و اگر شما دوست دارید تا در مراسم های مختلف عروسی آن هم بدون دعوت شرکت کنید، باید به سانتورینی بروید. پس در سفر به سانتورینی برترین لباس هایتان را هم با خودتان ببرید!

کرت (Crete)

اگر عاشق غذاهای لذیذ و خوشمزه، سواحل زیبا، چشم میزانای فوق العاده و تاریخی و فرهنگ غنی، جزیره کرت که یکی از شناخته شده ترین جزایر یونان است. بناهای یادبود باستانی و سازه هایی که به قرن ها پیش برمی گردند در کنار آب های شفاف کریستالی و سواحل خارق العاده حسابی هوش از سرتان می برد.

پاتموس (Patmos)

پاتموس به دلیل وجود کلیساهای مختلف باعث شده تا بیشتر گردشگری مذهبی در آن رایج باشد. البته قابل ذکر است که این جزیره هم مثل بقیه جزایر یونان است و از نظر ظاهری با آن ها تفاوتی ندارد، خانه هایی به سفیدی مرمر، دریای آبی نیلگون و اتمسفر جالبی که دارد باعث شده تا برای افرادی که دنبال چشم میزانای طبیعی و زیبا و آرامش در کنار هم هستند، برترین جا باشد.

Zakynthos

اگر عاشق ساحل زیبا و دل انگیز هستید و عاشق تماشای دریا است، Zakynthos برترین است. از سواحل شن و ماسه ای وسیع و طولانی گرفته تا خلیج های مخفی ای که باید تصادفی کشفشان کنید در کنار روستاهای آرام و بی سر و صدا، همه و همه در این جزیره پیدا می شوند. غروب های آفتاب Zakynthos واقعا دیدنی است.

جزیره بکر و رمانتیک فولگاندروس

جزیره دور افتاده و بکر فولگاندرس Folégandros بین میلوس و سانتورینی واقع شده است.. یک جزیره رمانتیک با زیبایی های طبیعی.. از اینجا با کشتی به جزیره لوس بروید.. بر اساس داستانهای باستانی، مادر هومر اهل لوس بوده و خود هومر هم در آنجا دفن شده.. از فولگاندرس میتوانید به جزیره کوچک سیکینوس بروید که منظره ها فوق العاده ای دارد.

جزیره اسکیاتوس(skiathos)

جزیره اسکیاتوس (Skiathos) جزیره ای است برای عاشقان طبیعت و کسانی که از جنگل و درخت و سرسبزی لذت می برند. اسکیاتوس یکی از شمالی ترین جزیره های یونان است که با تپه ها و درخت های کاج سرسبز پوشیده شده و میزبان سواحلی شنی زیبا و حیات وحش منحصر به فردی است. از دیگر جاذبه های زیبای این جزیره می توان به صومعه های قدیمی، قلعه های قرون وسطایی، کلیساهای به سبک روم شرقی و موزه های جالب اشاره نمود.

جزیره کاس(kos)

جزیره کاس با سواحل سفید بسیار زیبا، طولانی و تمیز و زمین های انگور، انجیر، زیتون، ذرت و گندم خود شناخته شده و در فهرست ده جزیره برتر یونان قرار می گیرد. این جزیره با داشتن فضایی آرام و دوست داشتنی کاملا مناسب برای داشتن اوقاتی آرام محسوب می گردد. از جمله جاذبه های گردشگری جزیره کاس یونان که در سفر به آن می توانید از آن ها بازدید کنید، می توان به خرابه هایی از بازراچه ای متعلق به قرن چهاردهم اشاره نمود که به وسیله شوالیه های سنت جان ساخته شده بودند. بعلاوه در مرکز شهر و در میان خانه های زیبا و سفید آن هتل ها، اقامت گاه ها، رستوران ها، بارها و کلاب های شبانه ای نیز وجود دارند که باعث می شوند تجربه ای لذت بخش در سفر به این جزیره داشته باشید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2053

به "آشنایی با معروف ترین و توریستی ترین جزایر یونان" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با معروف ترین و توریستی ترین جزایر یونان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معروف ترین و توریستی ترین جزایر یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید