ابزار هنر بهترین راه برای کاهش آسیب های اجتماعی است

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/کردستان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان هنر را از ابزار موثر در کاهش و جلوگیری از آسیب های اجتماعی جامعه دانست.

ابزار هنر بهترین راه برای کاهش آسیب های اجتماعی است

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

سرهنگ امیر هوشنگ حیدریان ظهر امروز (28 دی) در هفتمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده در سنندج اظهار کرد: در دو بعد درونی و برون سازمانی اقداماتی انجام داده ایم که تاثیر چشمگیری در کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه بحث خودکشی داشته است.

وی بیان کرد: بحث آگاه سازی و فرهنگ سازی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی امری مهم است و باید به صورت مداوم و مستمر آن را انجام داد.

حیدریان یکی از اقدامات پیشگیرانه را تاکید بر آموزه های دینی بیان کرد و اضافه نمود: یکی از دلایل اصلی خودکشی در بین جوانان بی انگیزگی و ناامیدی است و باید با آگاه سازی و تاکید بر آموزه های دینی از خودکشی در بین جوانان جلوگیری کنیم.

به گفته وی به لحاظ آگاه سازی اقدامات مناسبی صورت گرفته که در کاهش آسیب های اجتماعی در بین سربازان نظام وظیفه بسیار موثر بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان در خاتمه بر ضرورت استفاده از ابزار هنر برای اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و یادآور شد: تولید فیلم های کوتاه و آموزشی می تواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 601

به "ابزار هنر بهترین راه برای کاهش آسیب های اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار هنر بهترین راه برای کاهش آسیب های اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید