ادعای عجیب مدیرعامل تازه توییتر، لبخند لیندا یاکارینو در آتش

به گزارش مجله 90 جعبه، دیجیاتو نوشت: مدیرعامل توییتر مدعی شده که این شبکه اجتماعی در طول هفته گذشته برترین روز خود در ماه های اخیر را پشت سر گذاشته است.

ادعای عجیب مدیرعامل تازه توییتر، لبخند لیندا یاکارینو در آتش

لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر، می گوید این شبکه اجتماعی در هفته گذشته با بیشترین مصرف از ماه فوریه به بعد روبه رو بوده است. این ادعا درحالی مطرح می گردد که در هفته گذشته کاربران زیادی در پی ترک این پلتفرم بودند و اپلیکیشن اینستاگرام تردز نیز خیلی از توجهات را به خود جلب کرد. از طرف دیگر، مدیرعامل کلاودفلر نموداری را منتشر نموده است که ظاهراً افت ترافیک توییتر را نشان می دهد.

لیندا یاکارینو در توییت جدیدی که به صورت کنایه آمیز در واکنش به عرضه اپلیکیشن اینستاگرام تردز منتشر شده است، ادعا نموده که شبکه اجتماعی توییتر در یکی از روزهای هفته گذشته (از دوشنبه هفته پیش تا یکشنبه هفته جاری) پرمصرف ترین روز خود از ماه فوریه (بهمن-اسفندماه) به بعد را پشت سر گذاشته است.

لیندا یاکارینو که چند هفته ای است فعالیتش را در سِمت مدیرعاملی توییتر شروع نموده، در انتهای توییت خود نوشته است: تنها یک توییتر وجود دارد. شما این را می دانید. من هم می دانم.

اما منظور از پرمصرف ترین روز در ماه های اخیر چیست؟ ایلان ماسک در پاسخ به یاکارینو به مؤلفه ای با توصیف مجموع ثانیه هایی که کاربر در طول روز در اپ موبایلی این شرکت حضور دارد، اشاره نموده است. او می گوید این آمار از خود iOS و اندروید به دست آمده و شخصاً فکر می نماید که توییتر می تواند در طول هفته جاری از این حیث رکورد تاریخی خود را بزند.

اطلاعات کلاودفلر درباره توییتر چه می گوید؟

پیش تر متیو پرینس، هم بنیان گذار و مدیرعامل کلاودفلر، نموداری را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته بود که از افت جایگاه توییتر در رده بندی ترافیکی این شرکت خبر می داد. براساس این نمودار، توییتر از ماه ژانویه (دی-بهمن ماه) تا به امروز از رده 32 به رده 39 رسیده است.

البته باید گفت که اطلاعات این نمودار از درخواست های مربوط به دسترسی به دامنه Twitter.com به وسیله سرویس نام دامنه 1.1.1.1 به دست آمده است. اما دیوید بلسون، مدیر بخش داده های کلاودفلر، می گوید اطلاعات این نمودار احتمالاً می تواند نمایانگر مصرف کاربران در تمام وب و اپلیکیشن ها هم باشد، هرچند که مستقیماً این مسئله را نشان نمی دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2187

به "ادعای عجیب مدیرعامل تازه توییتر، لبخند لیندا یاکارینو در آتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب مدیرعامل تازه توییتر، لبخند لیندا یاکارینو در آتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید