ارزش شرکت مادر گوگل برای چند ساعت به 2 تریلیون دلار رسید

به گزارش مجله 90 جعبه، روز گذشته ارزش کل سهام آلفابت (شرکت مادر گوگل) برای مدت کوتاهی به 2 تریلیون دلار رسید. در حال حاضر این شرکت 1.98 تریلیون دلار ارزش دارد و برای یادآوری باید بگوییم که در ژانویه 2020 برای اولین بار پیروز به پشت سر گذاشتن ارزش 1 تریلیون دلاری شد.

ارزش شرکت مادر گوگل برای چند ساعت به 2 تریلیون دلار رسید

طبق جدیدترین گزارش اقتصادی این شرکت، آلفابت طی سه ماهه سوم 2021 با کسب عایدی 65.1 میلیارد دلاری توانسته در این زمینه رکوردشکنی کند. با وجود اینکه عایدی آن حدود 41 درصد افزایش داشته، ولی سود دریافتی با رشد قابل توجه 61 درصدی روبرو شده است. بعلاوه عایدی بخش جستجوی گوگل از 35.8 میلیارد دلار در فصل قبلی به 37.9 میلیارد دلاری رسیده است. یوتیوب، یکی دیگر از زیرمجموعه های آلفابت، توانسته در سه ماهه اخیر 7.2 میلیارد دلار عایدی راهی خزانه این شرکت کند.

در طول همه گیری کرونا، عایدی شرکت های بزرگ در حوزه تکنولوژی به طور شگفت انگیزی افزایش یافته و در این میان حرکت شرکت ها به سمت دورکاری، باعث شده سرویس های مربوط به این موضوع به طور گسترده مورد استفاده قرار بگیرند. در حال حاضر اپل و مایکروسافت تنها شرکت های آمریکایی 2 تریلیون دلاری هستند و آلفابت هم برای چند ساعت به آن ها ملحق شد. آمازون هم در حال حاضر 1.7 تریلیون دلار ارزش دارد و احتمالا به زودی می تواند به این هدف دست پیدا کند.

منبع: the Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1806

به "ارزش شرکت مادر گوگل برای چند ساعت به 2 تریلیون دلار رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش شرکت مادر گوگل برای چند ساعت به 2 تریلیون دلار رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید