استان بوشهر در حوزه فرهنگ و هنر مظلوم واقع شده است

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در حوزه فرهنگ مظلوم واقع شده و در بخش تخصیص اعتبارات و بودجه به حوزه فرهنگ و هنر استان توجه مناسبی صورت نگرفته است.

استان بوشهر در حوزه فرهنگ و هنر مظلوم واقع شده است

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر صبح یکشنبه در نشست کارگروه برگزاری 34 دوره تئاتر استانی جشنواره فجر در بوشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران علیرغم هجمه همه جانبه استکبار دنیای و تحریم های ناجوانمردانه، در اعماق قلوب مردم آزادی خواه دنیا جای گرفته و هر روز بر پیشرفت و عظمت آن افزوده می گردد.

او می گوید: بنابراین پیشرفت ایران اسلامی در طول این چهار دهه بر کسی پوشیده نیست و بیان این دستاوردها نیز در سطح جامعه موج امیدآفرینی و ایستادگی بیش از پیش مردم در برابر این توطئه ها خواهد شد.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، از این رو نقش انقلاب اسلامی در تغییر نگرش به تئاتر که طاغوت تئاتر را وسیله ای برای انحراف و به قهقرا بردن جامعه می دانست، اما امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، تئاتر را به مثابه منبری برای رشد و تعالی و راهنمایی مردم می دانند و انقلاب اسلامی تئاتر را از تباهی و انحطاط نجات داد و به آن رفعت و جایگاه بخشید.

پورات تاکید نمود که بعد از انقلاب اسلامی، جشنواره های متعدد آئینی و سنتی با هدف حمایت و رشد این هنر پرمخاطب، به طور مرتب در استان بوشهر و سطح کشور برگزار می گردد و در سایه انقلاب اسلامی، هنرمندان تئاتر با توسعه نمایش آئینی، سنتی و مذهبی، این هنر رو به نابودی را احیا کردند.

او با اشاره به اینکه استان بوشهر در حوزه فرهنگ و هنر مظلوم واقع شده است، اعلام کرد که در بخش تخصیص اعتبارات و بودجه به حوزه فرهنگ و هنر استان توجه مناسبی صورت نگرفته است اما با توجه به اینکه استاندار بوشهر نگاه ویژه ای به مقوله فرهنگ و هنر دارند، قطعاً شاهد تحولات خوبی در عرصه حمایت از فرهنگ و هنر و حمایت از هنرمندان استان خواهیم بود.

خبرنگاران بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2072

به "استان بوشهر در حوزه فرهنگ و هنر مظلوم واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان بوشهر در حوزه فرهنگ و هنر مظلوم واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید