اطلاعات جالبی از انتقام جویان: سرانجام بازیِ رکوردشکن

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران : چیزی حدود یک دهه زمان برد تا مارول با بیشتر از 20 فیلم بلند سینمایی، جهانی ابرقهرمانی را پیش روی مخاطبین قرار دهد که از هر لحاظ مجذوب کننده و دیدنی به نظر می رسد. در این جهان شاهد ابرقهرمان های محبوب و همواره پیروزی هستیم که به نبرد شخصیت های اهریمنی می روند و مجذوب کنندهیت این فیلم ها باعث شد تا آثار مارول یکی پس از دیگری پرفروش شوند و همان گونه که در جریان هستید، آخرین فیلم از این جهانی پرزرق وبرق به فروش ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شده است.

اطلاعات جالبی از انتقام جویان: سرانجام بازیِ رکوردشکن

از فیلم انتقام جویان: سرانجام بازی (Avengers: Endgame)، برای شما صحبت می کنیم، فیلمی که به لحاظ هزینه ساخت نیز یکی از پرخرج ترین فیلم های دنیا است و اگر حتی به فیلم های ابرقهرمانی علاقه نداشته باشید باز هم مطمئن هستیم وسوسه شده اید تا به تماشای انتقام جویان: پا یان بازی، بنشینید. به همین علت در ادامه برای شما از پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما می گوییم و اطلاعات جالبی از انتقام جویان: سرانجام بازی را در میان می گذاریم.

انتقام جویان: سرانجام بازی به صدرجدول پرفرو ش ترین فیلم های تاریخ رسید

اگر به ساخته های پرخرج و پرفروش هالیوود علاقه داشته باشید حتماً در جریان هستید که چندین سال بود فیلم آواتار (Avatar)، ساخته جیمز کامرون، در صدر جدول پرفرو ش ترین فیلم های تاریخ قرار داشت و از سال 2009 تا به امروز هیچ فیلمی نتوانسته بود رکورد فروش آواتار را پشت سر بگذارد.

در این بین گفته می شد که انتقام جویان: سرانجام بازی، به رغم اینکه هزینه ساخت سرسام آوری داشت و طرفداران نیز بار ها برای تماشای آن به سینما رفتند، باز هم نمی تواند رکورد فروش آواتار را پشت سر بگذارد. این برآورد ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در مراسم کامیک کان سن دیگو، کوین فیج (Kevin Feige)، یکی از مدیران ارشد مارول، خبر خوشی برای طرفداران مجموعه فیلم های دنیای سینمایی مارول آورد و مدعی شد که در حال حاضر انتقام جویان : سرانجام بازی با اختلاف بسیار کمی از فروش آواتار پیشی گرفته است و انتظار می رود در آینده فاصله فروش این دو فیلم بیشتر گردد و انتقام جویان: سرانجام بازی به مدعی بی چون چرای عنوان بهترین فیلم تاریخ سینما تبدیل گردد.

ناگفته نماند اگر از طرفداران فیلم های ابرقهرمانی مارول هستید، حتما به خوبی می دانید که چنین افتخاری برای انتقام جویان: سرانجام بازی در عرض یک شب به دست نیامد و از سال 2008 تا به امروز مارول نزدیک به 22 فیلم سینمایی را زمینه سازی کرد تا شورواشتیاق طرفداران برای تماشای انتقام جویان: سرانجام بازی به اوج برسد و این فیلم به پرفروش ترین فیلم تاریخ تبدیل گردد.

به این نکته نیز باید توجه داشت که جدیدترین ساخته مارول در سینما های چین و آمریکا به لحاظ بازه زمانی، در مدت کوتاه تری نسبت به آواتار اکران شد. اما این امر نتوانست جلوی تبدیل انتقام جویان: سرانجام بازی را به پرخرج ترین فیلم دنیا بگیرد. در این بین خبر هایی از نمایش مجدد این فیلم در سینما های دنیا به گوش می رسد، از قرار معلوم نسخه ای که صحنه ها و محتوای جدیدی در آن وجود دارد از فیلم انتقام جویان: سرانجام بازی در سینما های دنیا دوباره اکران خواهد شد که بدون شک این اتفاق به افزایش فروش آن منجر خواهد شد.

داستان انتقام جویان: سرانجام بازی از چه قرار است

داستان این فیلم تقریباً چند هفته پس از سرانجام انتقام جویان: جنگ ابدیت آغاز می گردد و اگر خاطرتان باشد در قسمت قبل، بیشتر جمعیت دنیا بوسیله تانوس کشته می شوند. اما کارول دنورز (Carol Susan Jane Danvers) با بازی بری لارسون (Barie Larson)، پیروز می گردد تا تونی استارک (Tony Stark) و نبیولا (Nebula)، را که در فضا گم شده بودند نجات دهد و با بازگردان آنها، زمینه دیدار با دیگر انتقام جویان فراهم می گردد تا باز هم شاهد نبردی میان انتقام جویان و تانوس باشیم.

هنرپیشه ها و فراوری انتقام جویان: سرانجام بازی

انصافاً باید اعتراف کرد یکی از مجذوب نماینده ترین جنبه های فیلم انتقام جویان: سرانجام بازی، هنرپیشه های این فیلم است و با اثری طرف هستیم که نزدیک به 15 هنرپیشه ترازاول و معروف در آن هنرنمایی می نمایند. به این ترتیب از رابرت داونی جونیور خوش تیپ گرفته تا کریس ایوانز و کریس همسورث، در کنار اسکارلت جوهانسون زیبارو و بردلی کوپر را می توان به عنوان هنرپیشه های تراز اولی نام برد که نقش ابرقهرمان های داستان را بر عهده دارند.

به لحاظ فراوری نیز خبر های ساخت انتقام جویان : سرانجام بازی در سال 2014 منتشر شد، در آن موقع گفته می شد که دنباله فیلم انتقام جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron)، قرار است در دو قسمت در سال های 2018 و 2019 پخش گردد. مدتی بعد نیز برادران روسو (Anthony Ruso And Joseph Ruso) به عنوان کارگردان های دو قسمت سرانجامی انتقام جویان انتخاب شدند و تعیین شد که فیلم های انتقام جویان جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) و انتقام جویان: سرانجام بازی به عنوان دو نسخه مستقل با داستان های تعیین به ترتیب در سال های 2018 و 2019 اکران خواهند شد. در نهایت نیز در سال 2017، مراحل ساخت انتقام جویان: سرانجام بازی آغاز شد و تا ژانویه 2018 به طول انجامید.

در پی سرانجام ساخت مراحل فیلمبرداری این فیلم، شاهد انتشار اولین تریلر آن بودیم که این تریلر در عرض حدود 24 ساعت، به پربازدیدترین تریلر در یوتیوب تبدیل شد و دومین تریلر آن هم مقام پربازدید ترین تریلر سینما را در یوتیوب از آن خود کرد. انتقام جویان: سرانجام بازی به لحاظ زمانی هم چیزی حدود 3 ساعت و دو دقیقه به طول می انجامد و از این بابت به عنوان طولانی ترین فیلم مارول شناخته می گردد.

همان گونه که حتماً در جریان هستید، استن لی (Stan Lee)، فقید به عنوان کسی که خلق بسیاری از ابرقهرمان های مارول را بر عهده داشته است، رسم داشت تا در مجموعه فیلم های انتقام جویان، نقش کوچکی ایفا نماید و در انتقام جویان: سرانجام بازی برای آخرین باز شاهد حضور استن لی بودیم.

آیا با تمام شدن فیلم کار دنیای سینمایی مارول به سرانجام رسید؟

همان گونه که در بالا اشاره کردیم، انتقام جویان: سرانجام بازی به عنوان آخرین نسخه از دنیای فیلم های مارول، داستان این فیلم ها را به سرانجام رساند، اما با نگاهی به نقشه راه مارول در سال های آینده می توان چشم انتظار عناوین بسیار مجذوب نماینده تری در دنیای ابرقهرمانی مارول باشیم.

در مجموع باید گفت ما هم مانند شما چشم انتظار نسخه های باکیفیت انتقام جویان: سرانجام بازی هستیم و از آنجایی که مطمئنیم اخبار و اطلاعات این فیلم را لحظه به لحظه دنبال نموده اید و چیز های جالبی از آن می دانید، در قسمت نظرات برای ما و دیگر کاربران از نکته های جالب این فیلم و هیجانِ تماشا آن بگویید.

منبع: technobuffalo

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 19 مهر 1403 بروزرسانی: 19 مهر 1403 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2253

به "اطلاعات جالبی از انتقام جویان: سرانجام بازیِ رکوردشکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جالبی از انتقام جویان: سرانجام بازیِ رکوردشکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید