اعتراف ترسناک نیروی دریایی آمریکا درباره یوفوها ، رمزگشایی از واقعی بودن تصاویر یک بشقاب پرنده

به گزارش مجله 90 جعبه، چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک مکانیک مکزیکی در حال فیلمبرداری از یک طوفان با یک شیء شبیه به بشقاب پرنده روبرو شده و عکس هایی هم از آن گرفته است.

اعتراف ترسناک نیروی دریایی آمریکا درباره یوفوها ، رمزگشایی از واقعی بودن تصاویر یک بشقاب پرنده

به گزارش خبرنگاران، بسیاری با تماشا تصاویر، آن را مربوط به فیلترهای گوشی موبایل دانستد، اما خوان مانوئل سانچس، مکانیک خودرو، اصرار داشت که این عکس ها واقعی هستند. البته تاییدیه همسرش هم برای اهالی فن و روزنامه نگاران چندان موثر نبود. حالا اما روزنامه نیویورک تایمز در پی رمزگشایی از واقعی بودن آن عکس ها رفته است.

در عین حال یکی از اعضای گروه هوش مصنوعی میدجرنی (Midjourney) در فیسبوک نوشته که این عکس با بهره گیری از نرم افزار هوش مصنوعی فراوری شده است.

گروه هوش مصنوعی میدجرنی هم اعلام نموده که یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل است که بر روی هوش مصنوعی تمرکز دارد و با استقرار روبات میدجرنی، کاربران می توانند آثار هنری فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی را به وسیله یک پیامک متنی ایجاد نمایند.

نیویورک تایمز کوشش نموده است تا با این گروه هوش مصنوعی تماس بگیرد، اما در این کار پیروز نبوده است.

بیشتر بخوانید:

  • ادعای مصور یک مکانیک | مشاهده بشقاب پرنده ای که از طوفان خارج شد

از سوی دیگر و در حالی که تصاویر منتشرشده به وسیله سانچس سر و صدای بسیاری را ایجاد نموده است، نیروی دریایی ایالات متحده هم اعتراف نموده است که ویدیوهای بیشتری از یوفوها دارد، اما اشاره نموده که به این زودی نباید انتظار تماشا آنها را داشته باشیم.

سخنگوی نیروی دریایی آمریکا گفت: نیروی دریایی ویدئوهای دیده نشده از یوفو و یا پدیده های هوایی ناشناس را نگه می دارد، اما این فیلم را به صورت عمومی منتشر نمی کند، زیرا به امنیت ملی آسیب می رساند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2056

به "اعتراف ترسناک نیروی دریایی آمریکا درباره یوفوها ، رمزگشایی از واقعی بودن تصاویر یک بشقاب پرنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف ترسناک نیروی دریایی آمریکا درباره یوفوها ، رمزگشایی از واقعی بودن تصاویر یک بشقاب پرنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید