ایران می تواند سهم مهمی از بازار گردشگری روسیه را از آن خود کند

به گزارش مجله 90 جعبه، ایلنا/ براساس سخنان رئیس فراکسیون گردشگری مجلس، ایران می تواند سهم مهمی از بازار گردشگری روسیه را از آن خود کند.

ایران می تواند سهم مهمی از بازار گردشگری روسیه را از آن خود کند

محمدرضا دشتی اردکانی در حاشیه برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو با حضور در پاویون ایران، درباره حضور نمایندگان صنعت گردشگری کشورمان در این رویداد بین المللی گفت: سال جاری با کوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مشارکت بخش خصوصی، حضور کشورمان در نمایشگاه MITT 2023 مسکو بسیار چشمگیر است و طراحی پایون و برنامه های پیش بینی شده به شیوه ای انجام و اجرا شده که پاویون ایران مانند نگینی در میان غرفه های دیگر کشورها می درخشد.

او اضافه کرد: خوشبختانه در این چند روز مراجعات خیلی زیادی از سوی شرکتهای گردشگری روسیه، شرکتهای حاضر در نمایشگاه از دیگر کشورهای دنیا داشتیم که مایل به همکاری با فعالان و کنشگران صنعت گردشگری ایران هستند و این امر نوید بخش همکاری های خوب و موثری در این زمینه است.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: با توجه به شرایط پیش آمده می توانیم گردشگران این کشور را به سمت ایران سوق دهیم و سهم مهمی از بازار گردشگری روسیه را از آن خود کنیم. در این راستا حضور در این رویداد بین المللی برای دستیابی به این هدف بسیار مهم و اثر بخش است.

دشتی اردکانی در خاتمه گفت: با توجه به اینکه این نمایشگاه مورد توجه مردم و شرکتهای روسیه و بعلاوه شرکت کنندگان از کشورهای مختلف است، ضروری است در سالهای آینده نیز پاویون های بدین شکل شکوهمند و قوی باشد تا بتوانیم جایگاه خود را حفظ و تثبیت کنیم.

منبع: همگردی
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2142

به "ایران می تواند سهم مهمی از بازار گردشگری روسیه را از آن خود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران می تواند سهم مهمی از بازار گردشگری روسیه را از آن خود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید