بازدید معاون استاندار چهارمحال و بختیاری از پروژه هتل بروجن

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تسریع در فرایند تکمیل و بهره برداری از هتل سیاسرد بروجن در دستور کار قرار گیرد.

بازدید معاون استاندار چهارمحال و بختیاری از پروژه هتل بروجن

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، الله کرم نصیری روز چهارشنبه 29 مردادماه 1399 در حاشیه بازدید از فرایند اجرایی احداث هتل سیاسرد بروجن تأکید کرد: با تکمیل و بهره برداری از این طرح زمان ماندگاری مسافران و گردشگران در این منطقه افزایش پیدا می نماید.

او اضافه نمود: تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی، موظفند برای تکمیل و بهره برداری از هتل سیاسرد بروجن با اداره کل استان همکاری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری توضیح داد: تقویت زیرساخت های گردشگری از مهم ترین برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید در نقاط مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

او گفت: عملیات اجرایی احداث هتل سیاسرد بروجن تا به امروز 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این هتل در زمینی به وسعت 15 هزار متر مربع و زیربنای شش هزار مترمربع در سه طبقه با کاربری مجموعه هتلینگ احداث می گردد.

نصیری یادآور شد: در این هتل 35 واحد اقامتی، دو تالار پذیرایی و رستوران با ظرفیت پذیرش روزانه سه هزار و 500 نفر در نظر گرفته شده و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم 25 نفر فراهم خواهد شد.

او تأکید کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث هتل سیارسرد بروجن تا به امروز 220 میلیارد ریال هزینه نموده است.از این مبلغ 40 میلیارد ریال از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی و بقیه از محل آورده شخصی تأمین شده است.

او گفت: تسهیلات صندوق توسعه ملی برای احداث این هتل با نرخ 10 درصد و بازپرداخت هفت ساله در اختیار متقاضی قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1085

به "بازدید معاون استاندار چهارمحال و بختیاری از پروژه هتل بروجن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون استاندار چهارمحال و بختیاری از پروژه هتل بروجن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید