برنی سندرز به دلیل مشکل قلبی بستری شد

به گزارش مجله 90 جعبه، برنی سندرز نماینده مردم ایالت ورمونت در سنای آمریکا و نامزد سرشناس انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا به دلیل مشکل قلبی بستری و کلیه فعالیت های انتخاباتی او تا اطلاع ثانوی لغو شد.

برنی سندرز به دلیل مشکل قلبی بستری شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رسانه های آمریکایی عصر امروز چهارشنبه خبر دادند که کلیه فعالیت های انتخاباتی برنی سندرز سناتور سرشناس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به دلیل بیماری تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

بنا بر گزارش شبکه ای بی سی نیوز، برنی سندرزِ 78 ساله به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، در یک بیمارستان در شهر لاس وگاس ایالت نوادا بستری شد.

جف ویور مشاور ارشد این سناتور و نامزد ارشد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز چهارشنبه درباره بستری شدن او در بیمارستان بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سناتور سندرز در جریان کارزار انتخاباتی عصر روز گذشته دچار درد در ناحیه قفسه سینه شد. بعد از ارزیابی پزشکی و آزمایش تعیین شد که یک شاهرگ او دچار گرفتگی شده بود و (پزشکان با موفقیت دو استنت نصب کردند.

مشاور این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه نمود: سناتور سندرز دارد صحبت می نماید و روحیه خوبی دارد. او چند روز آینده را استراحت خواهد نمود. ما نشست ها و گردهمایی ها او را تا اطلاع ثانوی لغو می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 311

به "برنی سندرز به دلیل مشکل قلبی بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنی سندرز به دلیل مشکل قلبی بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید