برگزاری دوره های آموزشی آشپزی سنتی و بومی آذربایجان شرقی

به گزارش مجله 90 جعبه، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در آستانه ماه مبارک رمضان دوره های آموزشی آشپزی سنتی و بومی استان برگزار می کند.

برگزاری دوره های آموزشی آشپزی سنتی و بومی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، خوراک و غذای هر منطقه نقش مهمی در انتخاب مقاصد گردشگری توسط گردشگران دارد ، بطوریکه می توان با استفاده از پتانسیل خوراک و غذاهای بومی و اصیل مناطق مختلف ، بستر مناسبی جهت رشد و توسعه پایدار گردشگری فراهم آورد.

اداره کل میراث فرهنگی استان با توجه به نقش تأثیرگذار گردشگری غذا به واسطه بیان سبک زندگی و فرهنگ مردم منطقه در توسعه گردشگری اقدام به برگزاری دوره آموزشی آشپزی سنتی کرده است.

مردم آذربایجان از دیرباز دارای هنر و روشی خاص در طبخ غذا هستند که این موضوع از جاذبه های ویژه گردشگری این منطقه محسوب می شود، در این راستا احیای غذاهای سنتی، تنوع بخشی به جاذبه های گردشگری، تبدیل غذاهای بومی و سنتی به یکی از جاذبه های هر منطقه و ترغیب رستوران ها برای قرار دادن غذاهای محلی در منوی خود از اهداف برگزاری این دوره آموزشی به شمار می آید.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره آموزشی با موسسه آروند نیک ایرانیان(موسسه مجری دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری) به شماره 34780536 تماس حاصل فرمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 66

به "برگزاری دوره های آموزشی آشپزی سنتی و بومی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره های آموزشی آشپزی سنتی و بومی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید