تور هلند: تور مجازی: آمستردام، هلند

به گزارش مجله 90 جعبه، آمستردام یکی از مهم ترین شهرهای کوچک دنیاست که در قرن 17 میلادی مرکز مالی اروپا بوده است. از کانال های آن گرفته تا موزه هایی که معروفیت جهانی دارند و زیبایی های خود شهر، همه و همه این ها آمستردام را به یکی از عاشقانه ترین و زیباترین شهرهای اروپا بدل نموده است.

تور هلند: تور مجازی: آمستردام، هلند

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

شهری که تمام ویژگی های شهرهای بزرگ را دارد: فرهنگ غنی، شب های پرشوروهیجان، رستوران های بین المللی و شبکه حمل ونقل مناسب؛ اما هیچ کدام از این ها نتوانسته آرامش شهر را برهم بزند و حتی به خاطر کانال های متعددی که وجود دارد ترافیک شهر نیز بسیار سبک است. در این شهر هیچ وقت شما از مقصد دور نیستید و با یک دوچرخه هم کارتان راه می افتد.

بزرگ ترین شهر هلند، آمستردام، جمعیتی بالغ بر 820000 نفر دارد و سالانه میزبان 3/5 میلیون جهانگرد است. گرم ترین ماه های سال در این شهر از ژوئن تا آگوست است و دمای هوا بین 21 تا 26 درجه است و به ندرت هوا گرم تر از این مقدار می گردد.

موزه ها اولین جاذبه های جهانگردی شهر به حساب می آیند. حتما نام موزه هایی همانند ریکس میوزیم، ون گوک و اشتدلیک به گوش تان خورده است، اما این ها تنها تعداد اندکی از موزه های آمستردام هستند. در واقع، این شهر کوچک بیش از 70 موزه دارد که سالانه میزبان میلیون ها جهانگرد است.

با تاریک شدن هوا، به یک باره شور و هیجان عجیبی خیابان ها و میدان های شهر را فرا می گیرد. هر آنچه در پس میدان دام (Dam square) قرار گرفته است، منطقه ردلایت (Red Light District) گفته می گردد که اغلب شاهد حضور دسته هایی زیادی از جهانگردان است. رستوران ها و کافه های آن حوالی همواره شلوغ هستند و جا برای سوزن انداختن نیست.

در نزدیکی میدان لیدسپلین (Leidseplein)، سالن تئاتر (Stadsschouwburg)، کافه ، رستوران ها و سینماهای بسیاری وجود دارند. تئاتر لیدو و مراکز فرهنگ و موسیقی معروفی همانند شوگر فکتوری، پارادیسو، ملکوگ با برنامه های موسیقی متنوع راک، پاپ، رپ و موسیقی بین المللی و گروه های موسیقی معروف را نیز می توانید در همان نزدیکی پیدا کنید.

اگر به آمستردام می روید و زمان زیادی ندارید اول از همه قایق سورای در کانال را در برنامه خود بگذارید تا یک نگاه کلی به شهر انداخته باشید.

میدان دام قلب شهر آمستردام و مهم ترین جاذبه این شهر است. شاید شاهد مکان های بسیار زیباتری در آمستردام باشید؛ اما به عنوان مکانی تاریخی بسیار مجذوب کننده است و بدون شک ارزش تماشا دارد. در طی سالیان دراز، این میدان وقایع تاریخی بسیاری را به چشم خود دیده است.

بدون بازدید از حداقل یک آسیاب ، سفر شما به هلند چیزی کم دارد. باورکنید یا نه، 8 آسیاب بسیار زیبا و مسحورکننده تنها در قلب شهر آمستردام وجود دارد. به خاطر کانال های متعددش این شهر را ونیز شمال می نامند. بنابراین، نمی توان به آمستردام رفت و قایق سواری نکرد. روزها، قایق سواری در کانال هم مجذوب کننده است و هم آرامش بخش و شب ها با خانه ها و پل های زیبا و چراغانی شده، مسحورکننده است و عاشقانه. پرینسگراچت (Prinsengracht)، هرگراچت (Herengracht)، کیزگراچت (Keizersgracht) و سینگل (Singel)، چهار مورد از معروف ترین کانال های آمستردام هستند. البته، کانال های کوچک بسیاری در منطقه جوردان قرار گرفته است.

تصویر پانوراما

برای تماشا تورهای مجازی خاص جهان صفحه آن را در خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: کجارو / amsterdam.info
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1821

به "تور هلند: تور مجازی: آمستردام، هلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور هلند: تور مجازی: آمستردام، هلند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: تور مجازی: آمستردام، هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید