تیراندازی در بیمارستان چک 6 کشته برجا گذاشت

به گزارش مجله 90 جعبه، یک عامل مسلح پس از ورود به بیمارستانی در شهر اوستراوا پوروبو در جمهوری چک، دستکم 6 نفر را مورد اصابت گلوله قرار داد که همگی آنها جان خود را از دست دادند.

تیراندازی در بیمارستان چک 6 کشته برجا گذاشت

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک عامل مسلح امروز (سه شنبه) پس از ورود به بیمارستانی در اوستراوا پوروبو در شمال شرقی جمهوری چک و در نزدیکی مرز لهستان آغاز به تیراندازی کرد.

بنا به گزارش روزنامه انگلیسی اکسپرس، در حادثه تیراندازی امروز، ظاهراً 6 تن مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و گزارش های اولیه حکایت از کشته شدن چهار تن داشت که دو تن دیگر به علت شدت جراحات، جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری اسپوتنیک در به روزرسانی خبر تیراندازی گزارش کرد، پلیس چک گفت که عامل مسلح حادثه تیراندازی قبل از آنکه نیروهای امنیتی بتوانند او را دستگیر نمایند، درون خودرویی با ضربه گلوله خودکشی کرد.

پلیس محلی با حضور در صحنه حادثه، بیمارستان را تخلیه نموده است و آنطور که یان هاماچک وزیر کشور جمهوری چک اعلام نموده، یگان پلیس ویژه از جمله یگان استقرار سریع و بالگرد پلیس وارد تحقیقات درباره این پرونده شده است.

رسانه های محلی گزارش کردند که این حادثه در یکی از بخش های سرپایی بیمارستان در حدود ساعت 07:00 صبح امروز به وقت محلی (09:30صبح امروز به وقت تهران) به وقوع پیوسته است.

پیش از این پلیس با صدور بیانیه ای درباره این حادثه گفت: در پی این حادثه، چهار نفر جان خود را از دست دادند و دو تن دچار جراحات شدید شده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: پلیس به طور جدی در حال جستجو برای (دستگیری) عامل تیراندازی است. ما خواهان همکاری عموم مردم هستیم. در صورت هرگونه اطلاعات، با ما به وسیله شماره 158 تماس حاصل کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 496

به "تیراندازی در بیمارستان چک 6 کشته برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در بیمارستان چک 6 کشته برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید