جنایت سیاه مردان خشن در خانه ویلایی در تهران

به گزارش مجله 90 جعبه، ساعت 5 صبح 14 فروردین زن جوانی هراسان و مضطرب با پلیس تماس گرفت و از ورود دو مرد ناشناس به خانه اش و آزار و اذیت آن ها اطلاع داد.

جنایت سیاه مردان خشن در خانه ویلایی در تهران

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش ایران، وقتی کارآگاهان پلیس برای آنالیز ماجرا به محل رفتند زن جوان گفت: من و همسرم وضع اقتصادی خوبی داریم و خانه ای در ترکیه خریده ایم. همسرم روز سیزده فروردین برای انجام کاری مجبور شد تهران را ترک کند و من در خانه ویلایی مان در شمال تهران تنها بودم. غروب همان روز ناگهان صدایی از داخل حیاط به گوشم رسید و به دنبال صدا به حیاط رفتم که با دو مرد جوان رو به رو شدم؛ در حالی که ترسیده و شوکه شده بودم آغاز به فریاد زدن و درخواست یاری کردم، اما کسی صدای مرا نشنید.

زن جوان ادامه داد: آن ها با چاقو هایی که همراه داشتند مرا تهدید کردند و به زور به داخل خانه برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند، بعد مرا در اتاقی حبس کردند و طلاها، دلار ها و وسایل با ارزشی را که داخل خانه بود سرقت کردند. مردان ناشناس غروب 13 فروردین بود که وارد ویلا شدند و تا ساعت 4 صبح هم در خانه ام بودند؛ از 4 صبح متوجه شدم که سر و صدایی نمی آید به سختی در اتاق را شکستم و خودم را نجات دادم.

به دنبال اظهارات زن جوان به دستور بازپرس جنایی، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده تا مردان خشن را بازداشت نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1466

به "جنایت سیاه مردان خشن در خانه ویلایی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنایت سیاه مردان خشن در خانه ویلایی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید