خبرنگاران بازاریان کرمانشاه برای مقابله با کرونا آموزش دیدند

به گزارش مجله 90 جعبه، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس اتاق اصناف کرمانشاه با تاکید براینکه شهروندان با کسبه و بازاریان ارتباط بیشتری دارند، گفت: آموزش های لازم به وسیله فضای مجازی و ارسال پیامک های آموزشی به وسیله کانال اتاق اصناف به بازاریان و کسبه استان داده شده و نگرانی در این زمنیه وجود ندارد.

خبرنگاران بازاریان کرمانشاه برای مقابله با کرونا آموزش دیدند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

رضا سلیم ساسانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری جلسات و گردهمایی ها لغو شد و آموزش های لازم به وسیله اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف به بازاریان داده شده است.

وی افزود؛ بعضی نکات بهداشتی و ایمنی را بازاریان باید رعایت نمایند و براساس قانون نیز بازرسی دوره ای از آنها انجام می گردد.

سلیم ساسانی از تعطیلی اتاق اصناف، همایش های اصناف و مرکز آموزش اصناف اطلاع داد و اضافه نمود: بازرسان اصناف با حضور در واحدهای صنفی و مغازه ها موارد لازم را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به صاحبان واحدها آموزش داده و نسبت به رعایت نکات ایمنی نیز نظارت و بازرسی لازم را علاوه بر نظارت بر افزایش بی رویه قیمت های بعضی اقلام مورد احتیاج همشهریان انجام می دهند.

به گفته این مسوول، واحدهای صنفی استان در شرایط عادی هستند و جای هیچ گونه نگرانی نیست و هرگونه موارد بهداشتی نیز توسط کسبه رعایت می گردد.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از 60 هزار واحد صنفی است.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا به امروز پنج نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که یک نفر از آنان فوت نموده است.

آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور 978 نفر است که 175 نفر ظرف روزهای گذشته بهبود یافته و 54 نفر هم فوت نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 732

به "خبرنگاران بازاریان کرمانشاه برای مقابله با کرونا آموزش دیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازاریان کرمانشاه برای مقابله با کرونا آموزش دیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید