خبرنگاران جمهوری آذربایجان محدودیت های قرنطینه ای را کاهش می دهد

به گزارش مجله 90 جعبه، باکو- خبرنگاران - هیأت دولت جمهوری آذربایجان روز آدینه خاطرنشان کرد که محدودیت های قرنطینه ای اعمال شده در کشور برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از 27 آوریل (8 اردیبهشت) کاهش داده می گردد.

خبرنگاران جمهوری آذربایجان محدودیت های قرنطینه ای را کاهش می دهد

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش ستاد عملیاتی ویژه هیأت دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با کرونا، از 8 اردیبهشت ماه محدودیت های قرنطینه ای وضع شده برای بعضی صنوف و فعالیت های خدماتی و تجاری از جمله کتاب و روزنامه فروش ها، عرضه لباس، محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی، خدمات خیاطی و عکاسی برداشته می گردد.

کاهش محدودیت های قرنطینه ای همچنین شامل واحدهای تجاری فروش مبل، خودرو ، لوازم آرایشی، گلفروشی، کود و ماشین آلات کشاورزی می گردد.

ستاد عملیاتی ویژه هیأت دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با کرونا همچنین اظهار داشت که تصمیم درباره کاهش محدودیت های قرنطینه با در نظر دریافت شرایط بهداشتی کشور اتخاذ شده است.

دولت جمهوری آذربایجان در قالب اقدام های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، قرنطینه ای یک ماهه تا 15 اردیبهشت را در سراسر کشور اظهار داشت که در چارچوب آن، رفت و آمد در این کشور با جمعیت نزدیک به 10 میلیون نفری منع شد. شهروندان آذری فقط با ارسال پیامک به سامانه الکترونیکی وزارت کشور می توانند روزانه مجوز دو ساعت تردد برای حضور در فروشگاه های مواد غذایی، داروخانه و بیمارستان ها را دریافت نمایند.

به گزارش منابع رسمی جمهوری آذربایجان، تا به حال یک هزار و 592 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که یک هزار و 13 نفر آنها درمان و 21 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

در زمان حاضر 558 بیمار مبتلا به کرونا در چند بیمارستان تخصصی جمهوری آذربایجان بستری هستند که شرایط جسمی 16 نفر آنها وخیم اعلام شده است .

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 882

به "خبرنگاران جمهوری آذربایجان محدودیت های قرنطینه ای را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جمهوری آذربایجان محدودیت های قرنطینه ای را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید