خبرنگاران کرونا 34 هزار نفر را در تهران بیکار کرد

به گزارش مجله 90 جعبه، تهران- خبرنگاران- معاون امور مالی استانداری تهران بیان کرد: شیوع ویروس کرونا موجب بیکار شدن 34 هزار نیروی کار در این استان شد.

خبرنگاران کرونا 34 هزار نفر را در تهران بیکار کرد

محمد امامی امین شامگاه دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در مدت مشابه سال قبل حدود 2 هزار نیروی بیکار در استان تهران برای دریافت بیمه بیکاری به سامانه تامین اجتماعی ثبت نام کردند که این میزان اکنون به 34 هزار نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در این 2 هفته اخیر 3 جلسه به منظور آنالیز برطرف مسائل واحدهای تولیدی در استانداری تهران برگزار گردید و کوشش می کنیم مسائل این واحدهای تولیدی را کاهش دهیم.

معاون مالی استانداری تهران ادامه داد: در این استان 35 هزار واحد تولیدی و کارخانه و همچنین 70 هزار کارگاه تولیدی وجود دارد که این واحدها در این 2 ماه با مسائلی روبرو شدند.

وی اظهار داشت: در این شرایط بحرانی تمامی کالای مایحتاج مردم به مورد احتیاج تامین شد که این امر نشان دهنده کوشش واحدهای تولیدی بود.

امامی امین تاکید نمود: از واحدهای تولیدی استان تهران با تمام ظرفیت قانونی حمایت می کنیم و استاندار تهران مقرر شد در زمینه بخشودگی بیمه و همچنین نرخ مالیات واحدهای تولیدی نامه ای به وزیر اقتصاد خواهد نوشت و کوشش می کنیم مسائل واحدهای تولیدی را کاهش دهیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 825

به "خبرنگاران کرونا 34 هزار نفر را در تهران بیکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا 34 هزار نفر را در تهران بیکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید