خبرنگاران 20 هزار طرح اشتغالزایی خرد و خانگی در کشور به بهره برداری رسید

به گزارش مجله 90 جعبه، اهواز- خبرنگاران- مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: تعداد 20 هزار طرح اشتغالزایی خرد و خانگی روز دوشنبه در یک برنامه ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهوری در نقاط مختلف کشور به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 20 هزار طرح اشتغالزایی خرد و خانگی در کشور به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگاران امیرحسین مدنی روز دوشنبه گفت: 20 هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور مشتمل بر 60 هزار فرصت شغلی هدفگذاری شده بود که امسال از سوی مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام صورت گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که توسط ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه توانمندسازی جامعه مورد توجه قرار گرفته حوزه اشتغال های اجتماع محور خرد و خانگی است، اضافه نمود: تا به امروز نزدیک به 47 هزار طرح آن شناسایی شده که امروز تعداد 20 هزار طرح آن به بهره برداری رسیده است.

مدنی شرح داد: از نیمه سال 97 تا به امروز تعداد 60 هزار طرح اشتغالزایی خورد با حمایت بنیاد برکت به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: سهم خوزستان از این میزان طرح پنج هزار و 300 مورد بوده و تا پایان سال طرح های اشتغالزای اجتماع محور استان به هفت هزار مورد برابر با 21 هزار فرصت شغلی افزایش می یابد.

وی گفت: در حوزه های واحدهای تولیدی و صنعتی نیز بر اساس برنامه ریزی هایی که اجرا شده تا پایان سال تعداد 10 بنگاه اقتصادی کارگاهی در خوزستان افتتاح می شود.

سال گذشته چهار هزار و 688 طرح اشتغالزایی، با حجم سرمایه گذاری و مشارکت چهار هزار و 408 میلیارد ریال در خوزستان تحقق یافت که به ایجاد بیش از 14 هزار فرصت شغلی منجر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1156

به "خبرنگاران 20 هزار طرح اشتغالزایی خرد و خانگی در کشور به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 هزار طرح اشتغالزایی خرد و خانگی در کشور به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید