خبرنگاران 37 مدرسه نجف آباد تخریبی است

به گزارش مجله 90 جعبه، اصفهان- خبرنگاران- فرماندار ویژه نجف آباد گفت: 37 مدرسه در این شهرستان به صورت کامل فرسوده و تخریبی است که احتیاج بازسازی دارد.

خبرنگاران 37 مدرسه نجف آباد تخریبی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مجتبی راعی روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه مرحوم ایرانژاد اظهارداشت: 47 مدرسه این شهرستان همچنین احتیاجمند مقاوم سازی، بهسازی و نوسازی است.

وی ادامه داد: 257 مدرسه در این شهرستان بجز بخش مهردشت، وجود دارد که 200 واحد آن دولتی و بقیه مربوط به بخش خصوصی است که 60 واحد در مجموع ، مدرسه دولتی به صورت 2 نوبته اداره می گردد.

فرماندار ویژه نجف آباد با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان در زمره طلایه داران مدارس 2 نوبته استان اصفهان محسوب می گردد، اضافه نمود: این شهرستان از رشد بالای جمعیت برخوردار است و به شدت مهاجرپذیر است و طبق محاسبات و آمایش صورت گرفته باید هر سال بیش از 10 مدرسه نوساز را وارد سیستم آموزشی گردد تا میانگین زیربنای آموزشی برای کل دانش آموزان محقق گردد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد اعلام کرد: خیرین این شهرستان در امور خیر همیشه سرآمد استان و کشور هستند و با یاری آنها در سالجاری عملیات اجرایی سه واحد آموزشی در شهر نجف آباد و بخش مرکزی شروع شده و با حمایت سازمان نوسازی مدارس استان، انجمن خیرین مدرسه ساز استان و شهرستان و مسئولان بنیاد برکت، عملیات عمرانی 6 مدرسه دیگر در این شهرستان شروع خواهد شد.

وی، خیران را سرمایه های بی بدیل اجتماعی خواند که وجود آنها منشا برکات بزرگ در جامعه است و ابراز امیدواری کرد که با حمایت مردم و مسوولان واحدهای آموزشی مورد احتیاج در این شهرستان احداث گردد.

در آیین کلنگ زنی این مدرسه 12 کلاسه شماری از مسوولان شهرستان و مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس اصفهان حضور داشتند.

شهرستان نجف آباد با 285 کیلومتر مربع وسعت و 330 هزارنفر جمعیت در30 کیلومتری غرب اصفهان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1016

به "خبرنگاران 37 مدرسه نجف آباد تخریبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 37 مدرسه نجف آباد تخریبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید