دستورالعمل بزرگداشت سی وهشتمین سالروز آزادی خرمشهر در آموزش و پرورش

به گزارش مجله 90 جعبه، از سوی معاونت پرورش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل بزرگداشت سی وهشتمین سالروز آزادی خرمشهر ستاد کل نیرو های مسلح، به استان ها ابلاغ شد.

دستورالعمل بزرگداشت سی وهشتمین سالروز آزادی خرمشهر در آموزش و پرورش

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاونت پرورشی و فرهنگی در راستای نکوداشت مناسبت های انقلابی و ایام الله بر اساس برنامه شماره 32 بازطراحی فعالیت های اجتماعی و تربیت سیاسی دانش آموزان بر اساس اهداف دوره های تحصیلی برنامه های درسی از زیر نظام برنامه درسی ابلاغی سال 1399، دستورالعمل سی وهشتمین سالروز آزادی خرمشهر ستاد کل نیرو های مسلح را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

بر اساس این دستورالعمل، ادارات کل آموزش و پرورش باید ضمن همکاری با ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد در استان ها و مناطق تابعه، نسبت به برنامه ریزی و اجرای برنامه های متناسب با شرایط ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا اقدام نمایند.

بر اساس این دستورالعمل که از سوی ستاد کل نیرو های مسلح صادر شده است، برگزاری برنامه های جمعی و گروهی تابع مقررات ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود لذا در صورت عدم برگزاری برنامه های جمعی، بهره گیری از شیوه های نوین و جذاب، خصوصاً از فضای مجازی برای گرامیداشت این روز، توصیه شده است.

ستاد بزرگداشت مراسم سوم خرداد در استان ها در قالب ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با مسئولیت استاندار و دبیری مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب و عضویت سازمان ها و نهاد های ذی ربط فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 915

به "دستورالعمل بزرگداشت سی وهشتمین سالروز آزادی خرمشهر در آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل بزرگداشت سی وهشتمین سالروز آزادی خرمشهر در آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید