دستی که می تواند صحبت کند ، دست مصنوعی با امکان به روزرسانی و افزایش قابلیت های حرکتی

به گزارش مجله 90 جعبه، دانشمندان در حال ساخت دست مصنوعی (بیونیک) هستند که می تواند در هر مکانی، حتی مکان های دور افتاده با استفاده از اپلیکشن ها به وسیله متخصصان با قابلیت های نو حرکتی، مطابق با نظر صاحب خود، به روز گردد.

دستی که می تواند صحبت کند ، دست مصنوعی با امکان به روزرسانی و افزایش قابلیت های حرکتی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، این دست حتی توانایی صحبت کردن نیز دارد. سیمون پولارد بنیانگذار کمپانی کووی شرکت سازنده دست های بیونیک (مصنوعی) گفته در صدد است فناوری بلوتوث را نیز به امکانات این دست مصنوعی اضافه نموده تا از این طریق متخصصان این کمپانی بتوانند آن را با استفاده از یک اپلیکشن، به روز رسانی نمایند.

مدیر اجرایی کووی همپنین در اظهاراتی به این مساله اشاره نمود که ما قادر خواهیم بود تغییراتی را که پیش تر دور از فکر مشتریان بود در این دست مصنوعی انجام دهیم. این دستگاه بسیار قدرتمند است و اولین نوع دستگاهی است که از این گونه به بازار عرضه می گردد. ساخت این دستگاه بعلاوه یک اقدام مفید جهانی محسوب می گردد.

بعلاوه گفته شده بعضی دست های مصنوعی ساخت شرکت های رقیب را نیز می توان با استفاده از اپ ها کنترل کرد. اما پولارد در بخشی از اظهارات اخیر خود به این مساله نیز اشاره نموده که دست مصنوعی ساخته شده به وسیله این کمپانی، توانایی صحبت کردن داشته و فرمان پذیر است و در واقع مانند عضوی از بدن عمل می نماید.

دست های مصنوعی، تکانه های الکتریکی ناشی از حرکات عضلات قسمت بالایی دست را به وسیله موتورهایی که در دست مصنوعی تعبیه شده، به آن منتقل و باعث ایجاد حرکت در این عضو مصنوعی می شوند. در نتیجه کاربر به طور مثال قادر می گردد یک لیوان را در دستان خود نگه دارد، دری را باز کند یا تخم مرغی را بردارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2041

به "دستی که می تواند صحبت کند ، دست مصنوعی با امکان به روزرسانی و افزایش قابلیت های حرکتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستی که می تواند صحبت کند ، دست مصنوعی با امکان به روزرسانی و افزایش قابلیت های حرکتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید