دیبالا و مارتینس در ترکیب اصلی آرژانتین مقابل آلمان بازی می نمایند

به گزارش مجله 90 جعبه، در غیاب کاپیتان و فوق ستاره بارسلونا، دو مهاجم شاغل در سری A فرصت بازی در ترکیب اصلی تیم ملی آرژانتین را پیدا می نمایند.

دیبالا و مارتینس در ترکیب اصلی آرژانتین مقابل آلمان بازی می نمایند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، فهرست ملی پوشان آرژانتین بازی بازی محبت آمیز مقابل آلمان اعلام شد که نام دو گلزن هفته اخیر سری A ایتالیا، پائولو دیبالا و لائوتارو مارتینس نیز در آن دیده می گردد. این دو بازی در بازی یکشنبه شب میان تیم های فوتبال یوونتوس و اینتر در استادیوم سن سیرو برای هر یک از دو تیم گلزنی کردند و جزو آماده ترین بازیکنان کالچو محسوب می شوند. از این رو لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته در غیاب لیونل مسی - کسی که به دلیل محرومیت سه ماهه نمی تواند آرژانتین را همراهی کند - این دو بازیکن را در ترکیب اصلی به میدان خواهد فرستاد.

مارتینس 22 ساله در 13 بازی ملی اش برای آرژانتین 9 گل زده است اما دیبالا هم که ماه آینده 26 ساله می گردد، آمار ضعیف تری دارد و در 25 بازی ملی اش تنها دو گل زده است.

تیم های ملی آرژانتین و آلمان امشب از ساعت 22:15 به وقت تهران در استادیوم وستفالن به مصاف هم می روند.

ترکیب اصلی تیم ملی آرژانتین برای مصاف با آلمان شامل، مارکسین، فویث، اوتامندی، روخو، تالیافیکو، پاردس، پریرا، دِپُل، دیبالا، آکونیا و لائوتارو مارتینس می گردد.

این در حالیست که آگوئرو مهاجم منچسترسیتی، دی ماریا و ایکاردی هر دو از پاری سن ژرمن هم به اردوی آلبی سلسته دعوت نشده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 225

به "دیبالا و مارتینس در ترکیب اصلی آرژانتین مقابل آلمان بازی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیبالا و مارتینس در ترکیب اصلی آرژانتین مقابل آلمان بازی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید