سازندگان XCOM در پی ساخت یک شبیه ساز زندگی برای رقابت با سیمز هستند

به گزارش مجله 90 جعبه، استودیوی میدسامر (Midsummer Studios) یک استودیوی بازی سازی نو است که به وسیله دو توسعه دهنده سابق استودیوی Firaxis به نام های جیک سولومون (Jake Solomon) و ویل میلر (Will Miller) تاسیس شده است. قبل از تاسیس میدسامر، این دو روی بازی های XCOM ،Civilization: Beyond Earth و Marvels Midnight Suns کار نموده اند. حال این استودیوی نو اولین بازی خود را معرفی نموده که یک بازی شبیه ساز زندگی با کارگردان سابق سیمز (The Sims)، گرانت رودیک (Grant Rodiek)، در نقش تهیه کننده اجرایی است.

سازندگان XCOM در پی ساخت یک شبیه ساز زندگی برای رقابت با سیمز هستند

طبق بیانیه مطبوعاتی این استودیو، این پروژه بر روایت های بازیکن محور تاکید می نماید و به جوامع بازیکنان اجازه می دهد تا لحظاتی به یاد ماندنی را که از خلاقیت خود آن ها نشات می گیرد، به اشتراک بگذارند. این پروژه در حال حاضر عنوان یا تاریخ انتشار خاصی ندارد. این بازی نو با رقابت سختی در ژانر شبیه ساز زندگی روبرو خواهد شد که تحت سلطه بازی هایی با بودجه کلان مانند سیمز 4 و آثار مستقل کوچکتر مانند Stardew Valley قرار گرفته است.

در این میان توسعه دهندگان Midsummer اعلام نموده که می خواهند ابزار هایی را در اختیار بازیکنان قرار دهند تا داستان های خودشان را تعریف نمایند که یادآور مسیر محبوب بازیکنانی است که از آواتار های ایجاد شده در سیمز و بازی های مشابه برای نمایش داستان هایی به سبک سریال های آبکی (Soap Opera) که ضبط و در رسانه های اجتماعی آپلود می شوند، استفاده می نمایند.

در همین حال، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در حال کار روی نسخه بعدی سیمز است. این نسخه یک بازی رایگان به نام Project Rene است که فعلا اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. راد هامبل (Rod Humble)، توسعه دهنده سابق سیمز و بازی Second Life، استودیوی نوی را برای انتشار بازی شبیه ساز Life by You راه اندازی نموده است. این بازی قرار است در 4 ژوئن (15 خرداد) منتشر گردد.

در نهایت به نظر می رسد که در سال های آینده ژانر شبیه ساز زندگی بیشتر مورد توجه قرار گیرد، بازی های بیشتری با عناصر آن ساخته گردد و دیگر شاهد سلطه آثار سیمز بر آن نباشیم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 خرداد 1403 بروزرسانی: 4 خرداد 1403 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2227

به "سازندگان XCOM در پی ساخت یک شبیه ساز زندگی برای رقابت با سیمز هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان XCOM در پی ساخت یک شبیه ساز زندگی برای رقابت با سیمز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید