سالن خانه والیبال سلامت بازیکنان لیگ برتر را به خطر می اندازد

به گزارش مجله 90 جعبه، رضا صفایی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شروع هفته دوم لیگ متمرکز والیبال گفت: تمرینات خوبی در طی دو هفته گذشته پشت سرگذاشتیم. پس از خاتمه هفته نخست نشست صمیمانه ای با حضور کادرفنی برپا شد و نقاط قوت و ضعف تیم آنالیز شد. خوشبختانه تیم در شرایط روحی خوبی واقع شده است و برای دیدارهای هفته دوم آماده هستیم.

سالن خانه والیبال سلامت بازیکنان لیگ برتر را به خطر می اندازد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

پشت خط زن تیم والیبال سایپا درباره سه بازی هفته دوم تیمش گفت: هیچ رقابتی آسان نیست. مسابقات سختی با تیم های پیکان، سیرجان و سپاهان داریم. پیکان تغییراتی در کادرفنی خود ایجاد نموده و طلوع کیان راهنمایی این تیم را برعهده دارد و با تفکری جدید مسابقات را ادامه خواهند داد. بازی با دو تیم سپاهان و سیرجان نیز که رده های اول و دوم جدول را در اختیار دارند سخت خواهد بود. هفته سختی در پیش داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط سالن خانه والیبال برای میزبانی مناسب است یا خیر؟ گفت: متأسفانه سالن خانه والیبال سُر است و در تمرین روز دوشنبه تمرکز خوبی در طی تمرین نداشتیم. برگزاری مسابقات در این سالن با شرایط سُر کفپوش خطرناک است. سلامت بازیکنان را نباید نادیده گرفت. میرزاجانپور و غلامی در این سالن آسیب دیدند. امیدوارم چاره ای پیدا نمایند.

صفایی گفت: در مدت زمان به جامانده تا آغاز دیدارهای هفته یازدهم امکان ندارد شرایط کفپوش بهتر گردد. پیشنهادم این است برای جلوگیری از صدمات احتمالی بازیکنان لیگ برتر سالن را تغییر دهند. می توانند مسابقات را از روز چهارشنبه تا دوشنبه به طور متوالی برگزار نمایند. در واقع مسابقاتی که قرار است در خانه والیبال در روزهای چهارشنبه، آدینه و یکشنبه برگزار گردد به سالن فدراسیون منتقل شوند یعنی روزهای پنجشنبه، شنبه و دوشنبه در برنامه مسابقات گنجانده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1251

به "سالن خانه والیبال سلامت بازیکنان لیگ برتر را به خطر می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن خانه والیبال سلامت بازیکنان لیگ برتر را به خطر می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید