سامسونگ شاید به زودی اندروید 13 را برای گلکسی A52s عرضه کند

به گزارش مجله 90 جعبه، سامسونگ ظاهرا قصد دارد گوشی میان رده گلکسی A52s را تا قبل از سال آینده به رابط کاربری One UI 5.0 و اندروید 13 مجهز کند.

سامسونگ شاید به زودی اندروید 13 را برای گلکسی A52s عرضه کند

چهار هفته پیش بود که سامسونگ بتای رابط کاربری One UI 5.0 را برای گلکسی A52 عرضه کرد. یک هفته بعد، این گوشی دومین نسخه بتای رابط یادشده را هم که مبتنی بر اندروید 13 است دریافت کرد. حال به نظر می رسد نوبت به مدل نوتر این گوشی یعنی گلکسی A52s رسیده تا آپدیت رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را نه به صورت بتا بلکه رسمی و پایدار دریافت کند.

گلکسی A52s احتمالا در همین ماه یا ماه آینده به اندروید 13 آپدیت خواهد شد

اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ می خواهد گلکسی A52s را در همین ماه یا ماه آینده میلادی به نسخه پایدار اندروید 13 آپدیت کند. اگر این اتفاق رخ دهد، این گوشی یکی از بسیار گوشی های میان رده سامسونگ خواهد بود که این آپدیت را قبل از سال 2023 دریافت می کند.

گزارش شده که سامسونگ در حال کار روی رابط One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای گلکسی A52s است. شماره فریم ور آپدیت یادشده هم A528BXXU1CVJ1 و در حال حاضر در حال تست و بررسی در کشور هندوستان است. این یعنی بعد از عرضه رسمی این آپدیت، به احتمال زیاد کاربران هندی خواهند بود که زودتر از سایر کاربران به آن دسترسی پیدا می کنند.

سامسونگ در حالی قصد دارد سیستم عامل نو را برای گلکسی A52s عرضه کند که حتی نسخه بتای اندروید 13 را هم برای آن عرضه نکرد و همچنان هم خبری نشده است. بدین ترتیب این گوشی شاید به صورت مستقیم و بدون هیچ نسخه بتا به رابط و سیستم عامل نو آپدیت شود.

فعلا اطلاعاتی که پیرامون زمان انتشار آپدیت اندروید 13 برای این گوشی میان رده در اختیار داریم رسمی نیست اما با توجه به نقشه راه سامسونگ برای عرضه این آپدیت در کشورهایی نظیر آلمان، مالزی و کره جنوبی، به نظر می رسد دسامبر (ماه آینده میلادی - دی ماه) محتمل ترین تاریخ برای این اتفاق باشد.

گلکسی A52s یکی از بهترین میان رده های سامسونگ است که از تراشه اسنپدراگون 778G به عنوان قلب تپنده بهره می برد. به لطف این تراشه، گوشی یادشده می تواند همچنان عملکرد خوبی در انجام کارهای مختلف از خود به نمایش بگذارد. در One UI 5.0 هم قابلیت های خوبی به این گوشی اضافه خواهد شد که از جمله این موارد می توان به تغییر شکل ظاهری رابط کاربری، توسعه قابلیت های Color Palette، امکان دسته بندی ویجت ها، بزرگ تر شدن آیکون ها در بخش اعلانات، تغییر شکل ظاهری اپلیکیشن های از پیش نصب شده خود سامسونگ و اضافه شدن قابلیت های بیشتر به آن ها و… اشاره کرد. سامسونگ همچنین قابلیت OCR را هم به اپلیکشن های دوربین، گالری و صفحه کلید اضافه کرده است (قابلیت تشخیص متن از تصاویر یا تبدیل عکس نوشته به متن).

بسیاری از گوشی های سامسونگ تا قبل از خاتمه سال به اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 آپدیت می شوند که از جمله این محصولات می توان به پرچم داران سه نسل اخیرا سامسونگ و مدل های لایت و فن ادیشن، گلکسی A71 و A51 و A31 و دو نسل بعدی آن ها، سری گلکسی تب S6 و دو نسل بعد، گوشی های تاشوی زد فلیپ و زد فولد 2 و نسل های بعدی آن ها اشاره کرد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2080

به "سامسونگ شاید به زودی اندروید 13 را برای گلکسی A52s عرضه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ شاید به زودی اندروید 13 را برای گلکسی A52s عرضه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید