شیائومی 13 و 13 پرو شاید زودتر از انتظار رونمایی شوند

به گزارش مجله 90 جعبه، با توجه به شایعات، به نظر می رسد شیائومی می خواهد پرچم داران سری 13 خود را که شامل دو مدل استاندارد و پرو می شوند، زودتر از انتظار رونمایی کند.

شیائومی 13 و 13 پرو شاید زودتر از انتظار رونمایی شوند

شیائومی معمولا اواخر یا اوایل هر سال از پرچم داران تازه خود رونمایی می نماید. برای مثال سری می 11 و 12 در تاریخ 28 دسامبر رونمایی شدند اما مدل تازهتر یک روز بعد و مدل قدیمی هم یک ماه بعد در دسترس قرار گرفتند. انتظار می رفت شرکت چینی سری 13 از پرچم داران خود را هم در همین حوالی رونمایی و عرضه کند اما گفته می گردد این اتفاق قرار است کمی زودتر از انتظار رخ دهد.

اگرچه این خبر در حد یک شایعه است، اما شایعه جالب و هیجان انگیزی به شمار میرود چرا که شرکت چینی هر سال پرچم داران خود را با قابلیت های بسیار خوب و قیمت نسبتا مناسبی راهی بازار می نماید. بنابراین خیلی از کاربران بی صبرانه منتظر رونمایی از این پرچم دارها هستند. این خبر در حالی پخش شد که چهار کد IMEI مختلف از پایگاه داده شیائومی به وسیله وب سایت Xiaomiui رویت شد. گفته می گردد این چهار کد IMEI مربوط به مدل های چینی (221113C و 2210132C) و جهانی (2211133G و 2210132G) سری شیائومی 13 هستند که شامل یک مدل استاندارد و پرو می شوند.

اینطور که به نظر می رسد، شیائومی فرایند ساخت سری 13 از پرچم داران خود را شروع نموده است، این در حالی است که 12 اولترا و لایت به عنوان پرچم دارهای مالی و پریمیوم شرکت چینی هنوز رسما رونمایی و عرضه نشده اند. یکی از دلایلی که وب سایت Xiaomiui با استناد بر آن معتقد است زودتر از انتظار شاهد رونمایی از گوشی های تازه شیائومی خواهیم بود هم همین شروع زودهنگام فرایند ساخت آن هاست.

تاریخی که این وب سایت اعلام نموده، نوامبر سال جاری است. این در حالی است که طبق گفته های بالا، شیائومی غالبا در ماه دسامبر از نماینده های خود رونمایی می نماید. گفته می گردد کوالکام هم شاید اسنپدراگون 8 نسل 2 را زودتر از انتظار رونمایی کند، همین موضوع هم حدس و گمان وب سایت یادشده را در رابطه با عرضه زودهنگام سری شیائومی 13 منطقی تر می نماید. چون شیائومی معمولا نخستین شرکتی است که از تراشه قدرتمند کوالکام در پرچم دارهایش استفاده می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2005

به "شیائومی 13 و 13 پرو شاید زودتر از انتظار رونمایی شوند" امتیاز دهید

1 کاربر به "شیائومی 13 و 13 پرو شاید زودتر از انتظار رونمایی شوند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 13 و 13 پرو شاید زودتر از انتظار رونمایی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید