گوشی تاشو هواوی میت ایکس با تراشه Kirin 990 SoC و دوربینهای P30 به بازار عرضه خواهد شد

به گزارش مجله 90 جعبه، پس از اینکه سامسونگ مجبور شد گوشی گلکسی فولد یا گوشی تاشو خود را برای مدتی نامعلوم از چرخه ورود به بازار خارج کند، هواوی تصمیم گرفت گوشی تاشو خود را به بازار عرضه کند.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس با تراشه Kirin 990 SoC و دوربینهای P30 به بازار عرضه خواهد شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه هواوی گوشی تاشو خود را با نام تجاری میت ایکس در دستور فراوری و عرضه عمومی دارد اما برای این کار در کوشش است تا بالاترین کیفیت را ارائه داده و مثل سامسونگ با ناکامی رو به رو نگردد.

اگرچه میت ایکس به لحاظ ظاهری تفاوت های شدیدی با گوشی تاشو سامسونگ ندارد اما به نظر می رسد این گوشی در حوزه سخت افزاری تفاوت هایی جدی با گلکسی تاشو سامسونگ دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در خصوص گوشی تاشو میت ایکس هواوی این گوشی با تراشه Kirin 990 SoC و دوربین های P30 Pro راه اندازی می گردد.جالب است بدانید تراشه Kirin 990 از مدتی پیش به عنوان تراشه احتمالی میت 30 و میت 30 پرو مطرح می شد. افزون بر این احتمال می رود که گوشی تاشو هواوی از اسکنر اصلی به جای RGB از RYYB استفاده می نماید.

گوشی تاشو میت ایکس هواوی یکی از امیدهای جدی این برند چینی برای تسخیر بازار است. درواقع هواوی امیدوار است با یاری این گوشی بتواند نه تنها بازارهای آسیا، بلکه بازارهای اروپا را تحت تاثیر قرار دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 167

به "گوشی تاشو هواوی میت ایکس با تراشه Kirin 990 SoC و دوربینهای P30 به بازار عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو هواوی میت ایکس با تراشه Kirin 990 SoC و دوربینهای P30 به بازار عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید