صدور 12 فقره جواز تاسیس صنعتی در مهاباد طی امسال

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت مهاباد از صدور 12 فقره جواز تأسیس برای ایجاد واحد های صنعتی جدید در این شهرستان خبرداد.

صدور 12 فقره جواز تاسیس صنعتی در مهاباد طی امسال

محمد جهین در گفت و گو با خبرنگاران گفت: 12 فقره جواز تأسیس برای ایجاد واحدهای صنعتی جدید طی امسال در این شهرستان با حجم سرمایه گذاری بیش از 270 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغالزایی مستقیم برای 139 نفر صادر شده است.

وی اضافه نمود: همچنین در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان مهاباد در بازه زمانی فوق 113 فقره پروانه کسب برای واحدهای صنفی جدید صادر شد که با افتتاح این واحدهای صنفی نیز برای 282 نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

جهین به عملکرد نظارت و بازرسی از واحد های صنفی مهاباد اشاره نمود و گفت: در بازه زمانی 25 آذر ماه تا 25 دی ماه امسال 1363مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح عرضه و خدمات صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت مهاباد اضافه نمود: در نتیجه بازدید های صورت گرفته 77 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 174 میلیون ریال تشکیل و برای صدرور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.در این مدت 211 مورد بازرسی از واحد های نانوایی شهرستان مهاباد انجام و 13 پرونده تخلف صنفی با ارزش ریالی بیش از 20 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

جهین با اشاره به انجام بازدیدهای مشترک با کارشناسان جهاد کشاورزی مهاباد مطرح کرد: در باز دید های مشترک با کارشناسان جهاد کشاورزی از واحدهای تولیدی کود شیمیایی یک فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 74 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 608

به "صدور 12 فقره جواز تاسیس صنعتی در مهاباد طی امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 12 فقره جواز تاسیس صنعتی در مهاباد طی امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید