طرح فروش اقساطی کتاب شروع شد

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، انتشارات شهیدکاظمی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با موضوع سبک و سیره شهدا، ویژه عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، در ایام شیوع بیماری کرونا، اقدام به طراحی و اجرای طرح فروش اقساطی کتاب نموده است.

طرح فروش اقساطی کتاب شروع شد

هرساله در اردیبهشت ماه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و با سابقه بیش از 30 سال برگزار می شد، اما در دو سال اخیر به علت شیوع ویروس کرونا، این رویداد با تعطیلی روبرو شده است.

در این ایام خاص که برگزاری نمایشگاه کتاب تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا در ابهام است و گرانی کاغذ و قیمت نابسامان کتاب شرایط خرید کتاب را برای کتابخوانان دشوارتر نموده است، در پی یک حرکت جهادی، نشر شهید کاظمی ایده فروش اقساطی کتاب را طراحی و اجرایی نموده است.

در این طرح که با اجرای آن، بستر مناسبی برای تهیه کتاب های این انتشارات با موضوع پایداری، مقاومت و انقلاب اسلامی فراهم شده است، عموم مردم می توانند تمام کتاب های انتشارات شهید کاظمی را تا سقف 2 میلیون تومان به صورت اقساطی و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه دیگری تهیه نمایند.

همچنین در راستای تشویق مخاطبان و دوستداران کتاب، این انتشارات علاوه بر هدیه اقلام فرهنگی همچون عکس کارتی شهدا و بوک مارک(نشانه کتاب)، تمام سفارشات را با پست رایگان به سراسر کشور ارسال خواهد نمود.

علاقه مندان برای ثبت نام و بهره مندی از این طرح ویژه می توانند با مراجعه به سایت رسمی انتشارات به نشانی https://nashreshahidkazemi.ir/ و یا ارسال عدد 5 به سامان پیامکی 3000141441 اقدام نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1562

به "طرح فروش اقساطی کتاب شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح فروش اقساطی کتاب شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید