محمد قاسمی نژاد: گل بزنم شادی نمی کنم

به گزارش مجله 90 جعبه، سمیرا شیرمردی، محمد قاسمی نژاد هافبک تهاجمی فولاد خوزستان این هفته باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. برای او بازی کردن در استادیوم امام رضا (ع) مشهد خیلی جذاب است و حالا انگیزه زیادی دارد که مقابل تیم شهر خودرو هم گل بزند و هم اینکه به پیروزی تیمش یاری کند. البته محمد نمی خواهد بعد از گل، شادی کند اما می گوید با توجه به شرایطی که تیمش دارد، گل بزند، قلباً خشنود می گردد. نکته جالب این است که محمد هم خیلی دوست داشت امین به این بازی برسد و برای پسر عمه اش که در تیم شهر خودرو بازی می نماید، آرزوی شکست می نماید.

محمد قاسمی نژاد: گل بزنم شادی نمی کنم

-

این هفته مقابل شهر خودرو بازی دارید و اگر امین قاسمی نژاد به این بازی می رسید شاید یکی از اتفاقات جذاب لیگ رقم می خورد.

نمی دانم امین می رسد یا نه اما اگر امین بود بهتر بود. این بازی برای ما خیلی مهم است و می خواهیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم. البته می دانیم بازی مهمی هم برای شهر خودرو است و آنها هم می خواهند به روند خوب شان ادامه دهند اما ما با توجه به اینکه اول فصل با قرعه سختی روبرو شدیم و آغاز خوبی نداشتیم، می خواهیم در ادامه کار نتایج بهتری بگیریم. امیدوارم بازی با شهر خودرو بازی خوبی از آب در آید و همه از آن لذت ببرند و در نهایت هم نتیجه باب دل مان باشد و جوری رقم بخورد که راضی و با دست پر از مشهد برگردیم.

کلاً بازی با تیم سابقت سخت نیست؟

والله من در مشهد خاطرات خوب زیادی دارم. ما توانستیم با پدیده سهمیه آسیا بگیریم و یکی از اتفاقات مهم فوتبالی مشهد را رقم بزنیم. من در مشهد با مردم این شهر زندگی کردم که واقعاً لذت بخش بود اما الان بازیکن فولاد هستم و هر چه دارم برای فولاد می گذارم و می جنگم. تیم ما به این 3 امتیاز احتیاج دارد تا شرایط خودش را در جدول سر و سامان بدهد. ان شاءالله در این بازی با تمام توان به میدان می رویم و می ّبریم.

امین قاسمی نژاد گفت امیدوار است محمد در این بازی ببازد و در بقیه بازی هایش برنده باشد.

(می خندد) من هم برای امین چنین آرزویی دارم و امیدوارم تیم امین در این بازی بازنده باشد و در بقیه بازی ها پیروز گردد.

با توجه به اینکه در بازی های قبلی نتایج خوبی نگرفتید به نظر می رسد این هفته کار خیلی سختی داشته باشید چون هم استرس نتایج قبلی را دارید و هم اینکه مقابل تیمی به میدان می روید که در هر 3 بازی اش پیروز بوده.

درست است که کار سختی دارم اما می دانیم شرایط مان خوب است و توان کسب پیروزی داریم. ببینید این فصل کادرفنی فولاد خوزستان عوض شده و بازیکنان هم نسبتاً تغییر کردند. پس برای هماهنگی همان بازیکنان قبلی با نکونام هم زمان می برد. در هفته اول که مقابل صنعت نفت بازی کردیم، هر کسی بازی را دید گفت خیلی خوب بودیم و باید برنده می شدیم اما شانس نداشتیم. بعد از آن مقابل استقلال در خانه حریف کار سختی داشتیم و در مقابل سپاهان هم همینطور. با این وجود به تساوی رسیدیم که این امتیازات هم ارزشمند است. هدف ما این است که یکی از تیم های مدعی باشیم. اگر طرفداران شکیبای و کمی تحمل نمایند می توانیم فوتبالی در شأن خوزستان را انجام دهیم و در ادامه حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

-

اما به نظر می رسد طرفداران خوزستانی چندان شکیبا نیستند.

بله اما متوجه می شوند تیم خوبی داریم و می توانند به کادرفنی و اعضای تیم اعتماد نمایند. ما کارمان را زود آغاز کردیم و وقتی بازی ها عقب افتاد، شرایط متفاوت شد. بعد از آن هم تا آمدیم آغاز کردیم فاصله افتاد و بازی ها را از تب و تاب انداختند. به هر حال کوشش می کنیم هماهنگ باشیم و به اهداف بزرگ مان برسیم. برای رسیدن به این اهداف بزرگ احتیاج به صبر طرفداران داریم.

هدف فولاد در فصل نوزدهم واقعا رسیدن به سهمیه آسیاست؟

ما از اول فصل به دنبال هدف های بزرگ بوده و هستیم. اگر مسئله ای پیش نیاید و شرایط خوب پیش برود، چرا سهمیه آسیا را کسب نکنیم. مطمئن باشید با تمام وجود برای رسیدن به این پیروزیت کوشش می کنیم.

در بازی مقابل تیم سابقت گل بزنی، شادی هم می کنی؟ به نظر می رسد شناخت خوبی از شهر خودرو و تفکرات سرمربی اش داری که می توانی به پیروزی تیمت یاری کنی.

بله، شناخت خوبی از همدیگر داریم اما اول باید بگویم بازی کردن در استادیوم امام رضا (ع) لذت بخش است و از اینکه به آنجا می روم راضیم. شهر خودرو هم تیم خیلی خوبی است و تا الان نتایج خوبی گرفته اما ما هم فولاد خوزستان هستیم و با قدرت به مصاف حریف می رویم. تیم ما این روزها دارد روی بالا بردن تمرکزش در زمین کار می نماید که اگر این مشکل حل گردد می توانیم پیروز شویم. ضمن اینکه من تمام فکر و ذکرم این است که نتیجه به نفع تیمم باشد. یعنی بیشتر از اینکه به پیروزیت خودم فکر کنم، پیروزیت تیم برایم مهم است و دنبال مسائل شخصی نیستم. این تفکر در همه تیم وجود دارد و مطمئن باشید می توانیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم. اگر هم خودم گل بزنم به احترام طرفداران مشهدی و سرمربی شهر خودرو شادی نمی کنم اما قلباً راضی خواهم شد که بتوانم به پیروزی تیمم یاری کنم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 272

به "محمد قاسمی نژاد: گل بزنم شادی نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد قاسمی نژاد: گل بزنم شادی نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید