مدافع تیم فوتبال امید حضور در انتخابی المپیک را از دست داد

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال محمد آقاجانپور یکی از مهره های ثابت و تاثیرگذار تیم فوتبال المپیک ایران در دو سال گذشته بوده که در پست دفاع راست در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا نیز حضور داشت.

مدافع تیم فوتبال امید حضور در انتخابی المپیک را از دست داد

مدافع باشگاه شهر خودرو مشهد به دلیل مصدومیت اردوی اخیر این تیم در اندونزی و قطر را از دست داد و با توجه به نتایج ام آر آی همچنین نظر کادر پزشکی تیم المپیک امکان حضور در دور نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و مرحله مقدماتی رقابت های المپیک را نخواهد داشت.

آقاجانپور در این خصوص گفت: اتفاق بسیار تلخی است که در این مقطع حساس فرصت همراهی تیم امید را از دست می دهم. شنیدن این خبر برای خودم بسیار تلخ و حتی باورنکردنی بود. ماه ها در کنار هم کوشش کردیم ، در اردوها و مسابقات مختلف و حالا نتایج آزمایشات متاسفانه نشان می دهد که این مصدومیت مانع از حضور من در بازی های تایلند خواهد شد. ابتدا مصدومیت و یک کشیدگی بسیار ساده از ناحیه چهار سر ران بود که حالا به این شکل برایم مشکل ساز شده و باید مدت بیشتری استراحت کنم.

مدافع باشگاه شهر خودرو اضافه نمود:دلم با بچه هاست و برای تیم در مسابقات آرزوی موفقیت می کنم. این تیم مدت زیادی است که شکل گرفته و بچه ها همدل و هم قسم هستند برای موفقیت. زحمات زیادی در این مدت کشیده ایم و حالا زمان آن است که نتیجه این کوشش ها را ببینیم. انشاالله با درایت کادر فنی و زحمات آقای استیلی و همکارانش همچنین کوشش و همت بچه ها تاریخ ساز شویم و من هم بتوانم در مسابقات المپیک پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را بر تن کنم و در کنار بچه ها باشم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 474

به "مدافع تیم فوتبال امید حضور در انتخابی المپیک را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع تیم فوتبال امید حضور در انتخابی المپیک را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید