مراسم بزرگداشت هفته پژوهش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می گردد

به گزارش مجله 90 جعبه، تهران (پانا) - مراسم بزرگداشت هفته پژوهش، فردا (30 آذرماه) با همکاری مشترک وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می گردد.

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش روز یکشنبه (30 آذرماه) ساعت 10:30 با همکاری مشترک وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل حسینیه الزهرا(س) این سازمان، برگزار می گردد.

در این مراسم، کمال خرازی، رییس شورای راهبردی روابط خارجی، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بعضی رایزنان فرهنگی کشورمان به ایراد سخنرانی می پردازند.

در این مراسم علاوه بر رونمایی بیش از 80 اثر از تازه های نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت امور خارجه، پژوهشگران برتر این سازمان و وزارت امور خارجه و نیز، نمایندگی های فرهنگی برتر در دو حوزه رصد و پایش و فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی معرفی می شوند و از آنان تقدیر خواهد شد.

بنابر اعلام این خبر، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت نیمه حضوری ـ برخط برگزار می گردد. همچنین، به وسیله سایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به نشانی www.icro.ir و پیج اینستاگرام این سازمان به نشانی infoicro به صورت زنده پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1301

به "مراسم بزرگداشت هفته پژوهش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم بزرگداشت هفته پژوهش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید