مشارکت بیش از 770 دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در طرح مجاهدین واکسیناسیون

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی تبریز گفت: تا به امروز بیش از 770 نفر از دانشجویان ما در طرح مجاهدین واکسیناسیون شرکت کرده اند.

مشارکت بیش از 770 دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در طرح مجاهدین واکسیناسیون

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، نظری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه این دانشگاه در حال حاضر بیشترین مشارکت دانشجویان را در پویش مجاهدین واکسیناسیون داشته است، گفت: تا به امروز بیش از 770 نفر از دانشجویان ما در طرح مجاهدین واکسیناسیون شرکت کرده اند.

نظری با بیان این خبر اضافه کرد: خوشبختانه از بدو راه اندازی پویش مجاهدین واکسیناسیون، جریان عظیمی از فعالیت های داوطلبانه دانشجویان در امر واکسینه کردن عموم مردم در سراسر کشور به راه افتاده است و شاهد حضور دانشجویان علوم پزشکی در این پویش هستیم.

وی گفت: خوشبختانه هر جا فراخوان و پویشی در دانشگاه های علوم پزشکی ایجاد شود، شاهد حضوری گسترده از قشر دانشجویی و فعالیت داوطلبانه از این عزیزان هستیم و مسرور هستیم که از زمان تشکیل این طرح، دانشجویان از سراسر کشور با ثبت نام در پویش، در امر واکسینه کردن مردم، کمک می کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه همواره دانشجویان علوم پزشکی تبریز در حضور در چنین پویش هایی، پیشقدم بوده اند، بیان نمود: دانشجویان ما در قالب واکسیناتور در 5 مرکز که همگی از طریق دانشجویان اداره می شود، به عموم مردم در این زمینه خدمت می کنند. مرکز شبانه روزی دانشجویان و چهار مرکز دیگر در سطح شهر از جمله مراکزی هستند که شهفرایندان تبریزی با حضور در این مراکز واکسینه می شود و خوشبختانه بیشترین تزریق ما مربوط به مرکز شبانه روزی تزریق واکسن بوده که از طریق خود دانشجویان اداره می شود.

نظری گفت: دانشجویان به تناسب تخصص و توانمندی های خود در امر واکسینه کردن، کمکگر ما هستند. دانشجویان حاضر در این پویش عموما در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، بهداشت و... مشغول به تحصیل هستند و مسرور هستیم که با تولد این پویش، به تسریع فرایند واکسیناسیون در سراسر کشور کمک شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 99 درصد از دانشجویان علوم پزشکی تبریز خود واکسینه شده اند، اظهار کرد: حدود 8400 نفر از دانشجویان ما خوشبختانه واکسن خود را دریافت کرده اند که عمدتا این واکسن ها از نوع، اسپوتنیک، سینوفارم، آسترازانکا، برکت، بهارات و... بوده است و تنها بخش محدودی از دانشجویان به دلیل مختلف از جمله ابتلاء به بیماری و یکسری محدودیت ها هنوز پیروز به دریافت واکسن نشده اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: از دانشجویانی که واجد دریافت واکسن هستند و علایم و بیماری خاصی ندارند، دعوت می کنم هرچه سریع تر برای حفظ سلامتی خود و دیگران، به مراکز معین شده مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1717

به "مشارکت بیش از 770 دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در طرح مجاهدین واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بیش از 770 دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در طرح مجاهدین واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید