مقاله: برهنگی واژگانی و کم حرفی از محرزترین ویژگی های آثار مینی مالیسم است

به گزارش مجله 90 جعبه، این منتقد ادبی در مورد درون مایه داستان های مینی مالیستی بیان نمود: درون مایه این داستان ها اغلب دغدغه های کلی انسان از جمله مرگ، عشق، تنهایی و غیره است و در آن داستان ها کمتر به روایت رویدادهای اقلیمی پرداخته می گردد.

مقاله: برهنگی واژگانی و کم حرفی از محرزترین ویژگی های آثار مینی مالیسم است

این داستان نویس توضیح داد: برهنگی واژگانی و کم حرفی از محرزترین ویژگی های آثار مینی مالیست به شمار می رود و اولین بار مینی مال ها آثارشان را روی جعبه مواد غذایی چاپ می کردند و می خواستند به ساده ترین شکل و زبان ممکن با مردم در ارتباط باشند.

وی با بیان اینکه عده ای اعتقاد دارند مینی مالیسم اصلا ربطی به ادبیات ندارد، اضافه کرد: تحلیلگران ادبی برای توضیح دلایل پیدایش جریان مینی مالیسمی به بحران های مالی و به ویژه بحران انرژی، مساله مبارزه عمومی در مصرف انرژی و زوال ملی مطالعه در مقابل رسانه های جدید از جمله سینما و تلویزیون و نوعی سرخوردگی فلسفی اشاره نموده اند.

جزینی تاکید نمود: در تکوین ساختار داستان های مینی مالیستی آثار 2 نویسنده بیشترین تاثیر را داشته است که یکی از این نویسندگان آنتوان چخوف است. او با ابداع صورتی از داستان کوتاه که در آن برشی از زندگی روایت می شد به این آثار پرداخت. نویسنده دیگر ارنست همینگوی است که داستان های کوتاهش را در این زمینه ارائه داد.

منبع مقاله: برهنگی واژگانی و کم حرفی از محرزترین ویژگی های آثار مینی مالیسم است

انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1778

به "مقاله: برهنگی واژگانی و کم حرفی از محرزترین ویژگی های آثار مینی مالیسم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برهنگی واژگانی و کم حرفی از محرزترین ویژگی های آثار مینی مالیسم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید