مقاله: فنگ شویی چیست و چطور آن را در خانه اجرا کنیم؟

به گزارش مجله 90 جعبه، اول از همه باید بدانیم فنگ شویی Feng shiu دقیقا چیست؟ فنگ به معنای باد، شویی نیز به معنای آب است. باد و آب در مقابل هم درنظر گرفته می شوند، اما در فرهنگ چین هر دو برای سلامتی خوب و مهم هستند. باد و آب هر دو بخش عظیمی از دنیا طبیعی و حیاتی هستند، چرا که زمین موجودی زنده در نظر گرفته می گردد که با انرژی به نام جی پر شده است.

مقاله: فنگ شویی چیست و چطور آن را در خانه اجرا کنیم؟

اگر اتاق خواب خیلی عظیم است، ممکن است حس تهی بودن را القا کند؛ که مسلما احساسی آرام بخش نیست. اگر شما در چنین شرایطی قرار دارید، سعی کنید با قرار دادن یک سری اسباب و اثاثیه کمی فضا را کوچکتر کنید.

هرچند که هرکدام از این عناصر با رنگ خود نمایش داده می شوند، اما همه این مولفه ها با هم به صورت پیجیده و الزامی در تعامل هستند. این تعاملات را می توان به چرخه هایی تقسیم کرد. دو چرخه اصلی چرخه سازنده و چرخه مخرب هستند.

فنگ شویی هزاران سال است که نزد چینی ها رواج دارد. با این حال امروزه در فرهنگ غربی شناخته شده و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می گردد. با اینکه بسیاری از متد های دکوراسیونی که از آسیا الهام گرفته شده اند برچست فنگ شویی دارند، لزوما درست نیست. به عبارت دیگر، تنها به این دلیل که چیزی از چین آمده باشد به فنگ شویی مربوط نمی گردد. پس فنگ شویی چیست؟ در این مقاله در خصوص این که فنگ شویی چه هست و چه نیست بحث و مصاحبه خواهیم کرد. اما بیش از آن، ما به این می پردازیم که چگونه این دستورالعمل دکوراسیون باستانی چینی، می تواند به زیبایی و با سازگاری تمام در فضای داخلی مدرن اعمال گردد.

منبع مقاله: فنگ شویی چیست و چطور آن را در خانه اجرا کنیم؟

انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1769

به "مقاله: فنگ شویی چیست و چطور آن را در خانه اجرا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فنگ شویی چیست و چطور آن را در خانه اجرا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید