نمایشگاه +TTM چیانگ مای تایلند، فرصتی برای توسعه صنعت گردشگری

به گزارش مجله 90 جعبه، نمایشگاه بین المللی گردشگری +TTM سال جاری از 14 الی 16 ژوئن در چیانگ مای تایلند برگزار خواهد شد. برای آشنایی با این نمایشگاه با خبرنگاران همراه باشید.

نمایشگاه +TTM چیانگ مای تایلند، فرصتی برای توسعه صنعت گردشگری

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

نمایشگاه بین المللی گردشگری +TTM چندین سال متوالی در شهر بانکوک برگزار شده است. سال جاری اما برای دومین بار، این نمایشگاه در شهر چیانگ مای تایلند برگزار می گردد. دلیل این تغییر این است که شهر چیانگ مای را بیشتر از قبل به گردشگران سراسر دنیا معرفی نموده و از آنها دعوت نمایند تا از جاذبه های بسیار زیبای این شهر دیدن نمایند. در این نمایشگاه بین المللی، کشورهای زیادی از سراسر دنیا شرکت خواهند کرد و هر یک به معرفی پتانسیل های خود در زمینه گردشگری خواهند پرداخت.

نمایشگاه +TTM بانکوک (سال 2016)

برگزاری این نمایشگاه فرصت می تواند مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری و معرفی ظرفیت های موجود کشورمان در این زمینه باشد. نمایشگاه بین المللی گردشگری +TTM از 14 الی 16 ژوئن در نمایشگاه بین المللی و مرکز کنوانسیون شهر چیانگ مای (Chiang Mai International Exhibition and Convention Centre or CMECC) برگزار خواهد شد.

نمایشگاه +TTM بانکوک (سال 2016)

چیانگ مای دومین شهر تایلند است و گردشگری آن بسیار رونق دارد. نمایشگاه بین المللی چیانگ مای یکی از بزرگترین مجمع و مرکز نمایشگاهی تایلند است. این نمایشگاه با 60 هزار متر مربع وسعت، فضایی مناسب برای برگزاری هر نوع رویداد بزرگ، چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی فراهم نموده است.

نمایشگاه +TTM بانکوک (سال 2016)

این نمایشگاه در 2 طبقه ساخته شده که شامل سالن اصلی نمایشگاه، سالن های کنوانسیون و سالن جلسات می گردد. سه سالن هم با 8 هزار متر مربع وسعت، به این نمایشگاه متصل است که به سبک تئاتر، 10 هزار نفر ظرفیت دارد. بیش از 450 غرفه می تواند در سالن برپا گردد.

نمایشگاه +TTM بانکوک (سال 2016)

فاصله این نمایشگاه از شهر با ماشین فقط 10 دقیقه است و از فرودگاه بین المللی چیانگ مای نیز فقط 15 دقیقه با ماشین طول می کشد که به نمایشگاه برسید. در اطراف این نمایشگاه چندین هتل 2 الی 5 ستاره ، مراکز خرید بزرگ و رستوران وجود دارد.

نمایشگاه +TTM بانکوک (سال 2016)

CMECC سالن همایشی به وسعت 1700 متر مربع، 29 اتاق نشست متنوع با طراحی های مدرن و مجهز به صفحه نمایش اتوماتیک، پروژکتور و سیستم صوتی و دیگر امکانات دیگر فراهم نموده است. در بیرون نمایشگاه نیز زمینی به وسعت 7443 متر مربع برای کاربردهای مختلف ایجاد شده تا در آن بتوان رویدادهای مختلف و فعالیت هایی که باید در فضای باز انجام گردد، برگزار کرد.

نمایشگاه +TTM بانکوک (سال 2016)

چیانگ مای بزرگترین و مهم ترین شهر تاریخی شمال تایلند است و آن را رز شمال کشور می نامند. این شهر سرزمین عجایب فرهنگی و طبیعی است و تنوع قومیتی زیادی دارد و جاذبه های بسیار آن، همه ساله گردشگران زیادی را به این کشور می کشاند. چیانگ مای با این که در سال 1996، هفتصدمین سالگرد خود را جشن گرفت، اما به معنای واقعی کلمه شهری جدید است.

چیانگ مای از معدود شهرهای تایلند است که در آن می توانید فرهنگ تاریخی و مدرن تایلند را کنار هم تجربه کنید. در این شهر معابدی که چندین قرن قدمت دارند، در کنار فروشگاه ها و هتل های مدرن قرار دارند. این دوگانگی بیشتر در قسمت قدیمی شهر به چشم می خورد که هنوز هم از دیوار مستحکمی که زمانی از مرکز شهر محافظت می کرد، به خوبی حفاظت می گردد. همچنین از دروازه هایی که دسترسی به پایتخت یعنی لانا را ممکن می کرد، به خوبی حفاظت شده است.

با تمامی این ها، گردشگران سال های زیادی، به اشتباه چیانگ مای را فقط شهری برای پیاده روی در طبیعت، کوه پیمایی، قایق سواری و سفر به روستاهای قبیله ای می دانستند و از واقعیت وجود بناهای تاریخی بسیار، همچون معابد متعدد تاریخی و چیزهای بسیار زیادی که در این شهر برای کشف وجود دارد، بی خبر بودند. این حقیقت تمامی گردشگران را شگفت زده کرد.

تنوع جذاب میان قبایل قومی، چند کمپ فبل، چندین مدرسه آشپزی و ماساژ، فعالیت های متنوع و انواع کارگاه های آموزشی صنایع دستی، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مناظر شگفت انگیز، چیانگ مای را به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری آسیا تبدیل نموده است. عبارت یک روز برای بازدید از چیانگ مای و مناطق اطراف آن کافی است در گذشته چیزی منطقی و معمول بود. اما امروزه با کشف جاذبه های تاریخی و دیدنی داخل چیانگ مای، شاید دو هفته هم برای تجربه هر آنچه که در این شهر و مناطق اطرافش وجود دارد، برای گردشگران کافی نباشد.

منتظر گزارش های اختصاصی و مستقیم خبرنگاران از این نمایشگاه باشید.

منبع: کجارو / thailandtravelmartplus.com
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 312

به "نمایشگاه +TTM چیانگ مای تایلند، فرصتی برای توسعه صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه +TTM چیانگ مای تایلند، فرصتی برای توسعه صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید