نمایشگر شیشه ای گلکسی Z Flip سامسونگ دوام چندان بالایی ندارد

به گزارش مجله 90 جعبه، زمانی که سامسونگ از گلکسی Z Flip رونمایی کرد، نمایشگر دارای پوشش شیشه ای آن توجهات زیادی را به خود جلب کرد. از لحاظ تئوری، چنین رویکردی باید بتواند دوام بیشتری برای کاربران به ارمغان بیاورد. با این حال، به نظر می رسد کاربران نباید چندان نسبت به این موضوع امیدوار باشند. زک نلسون که در زمینه بررسی گوشی ها شهرت زیادی دارد، در کانال یوتیوب خود به نام JerryRigEverything دوام انواع و اقسام گوشی ها را با انجام کارهای مختلف بررسی می کند و در جدیدترین ویدیو خود، نوبت به گلکسی Z Flip رسیده است. اما متاسفانه علی رغم وعده های سامسونگ، نمایشگر این گوشی مانند گلکسی فولد و موتورولا ریزر مجهز به نمایشگر پلاستیکی به راحتی خراش برمی دارد تا جایی که یک ناخن هم می تواند نشانه های دائمی بر جای بگذارد. در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید.

نمایشگر شیشه ای گلکسی Z Flip سامسونگ دوام چندان بالایی ندارد

به دلیل این دوام پایین، زک نلسون در این ویدیو اعلام کرد که شاید سامسونگ اصلا از شیشه استفاده نکرده و در عوض از ترکیبی از شیشه و پلیمر برای پوشش این نمایشگر استفاده شده است. زیرا اگر واقعا از شیشه استفاده شده، پس چرا دوام آن اینقدر پایین است؟

سامسونگ با انتشار یک بیانیه استفاده از محافظ شیشه ای برای نمایشگر را تایید کرده ولی این شرکت افزوده که نمایشگر همچنان باید با احتیاط استفاده شود و به وجود یک لایه محافظ در بالای شیشه هم اشاره شده است. سامسونگ به سایت ورج اعلام کرده که کاربران این گوشی برای یک بار با پرداخت 119 دلار می تواند نمایشگر انعطاف پذیر این گوشی را تعویض کنند و تعویض پوشش محافظ آن هم برای یک بار به صورت رایگان انجام می گیرد.

البته اگر بخواهیم منصفانه اظهارنظر کنیم، سامسونگ نمایشگر گلکسی Z Flip را به عنوان یک نمایشگر بادوام تر معرفی نکرده و تمرکز آن بیشتر معطوف به بهبود ظاهر گجت بوده است. با این وجود، همین آزمایش به خوبی نشان می دهد که سامسونگ هنوز نتوانسته موضوع دوام نمایشگر تاشو را حل نماید. این گامی رو به جلو است، اما برای اینکه این گجت های تاشو مانند همتایان سنتی خود بتوانند در برابر آسیب های متعدد جان سالم به در ببرند، باید همچنان زمان زیادی منتظر بمانیم.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 665

به "نمایشگر شیشه ای گلکسی Z Flip سامسونگ دوام چندان بالایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر شیشه ای گلکسی Z Flip سامسونگ دوام چندان بالایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید