واکنش عجیب مدیر سپاهان به فحاشی دسته جمعی به یک پرسپولیسی ، کینه عجیب به ستاره ملی پوش!

به گزارش مجله 90 جعبه، بحث فحاشی دسته جمعی به کاپیتان تراکتور با توجیه عجیبی از سوی مدیر تیم سپاهان همراه بود.

واکنش عجیب مدیر سپاهان به فحاشی دسته جمعی به یک پرسپولیسی ، کینه عجیب به ستاره ملی پوش!

به گزارش خبرنگاران، ملاقات سپاهان و تراکتور در استادیوم نقش دنیا در حالی به خاتمه رسید که با وجود پیروزی طلایی پوشان اصفهانی مقابل حریف تبریزی در طول مسابقه بارها شاهد فحاشی طرفداران سپاهان به شجاع خلیل زاده بودیم که در افتتاحیه لیگ برتر بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو داشت.

ماجرای کینه طرفداران سپاهان و شجاع خلیل زاده به لیگ شانزدهم برمی شود که این مدافع در سال پر فراز و نشیب سپاهانی ها با عبدالله ویسی، سیبل نقدها بی رحمانه طرفداران درباره عملکرد تیم شده بود و وقتی در نیم فصل دوم خبر علاقه برانکو ایوانکوویچ به خلیل زاده منتشر شد، طرفداران برخورد بسیار تندی داشتند و حتی در بعضی بازی ها علیه مدافع تیمشان شعار دادند.

این خاتمه روزهای دشمنی سپاهانی ها با شجاع خلیل زاده نبود و پیوستن این بازیکن در پنجره تابستانی لیگ هفدهم به پرسپولیس چیزی نبود که طرفداران اصفهانی بتوانند به راحتی با آن کنار بیایند. پس وقتی سپاهان از لیگ هجدهم به جرگه مدعیان بازگشت، شاهد بالا گرفتن دوباره رقابت سپاهان و پرسپولیس برای کسب قهرمانی بودیم و این کینه و دشمنی هم قوت بیشتری گرفت و خلیل زاده یکی از بازیکنانی بود که همیشه در بازی های دو تیم که در نقش دنیا برگزار می شد، مورد هجمه و شعار سپاهانی ها قرار می گرفت.

آخرین پرده از برخورد تند سپاهانی ها با خلیل زاده در مصاف برابر تراکتور، که اولین حضور این مدافع با پیراهن تراکتور بود، رقم خورد و آنها هر وقت جریان بازی از تب و تاب می افتاد، با شعارهای تندشان مدافع سابق سرخپوشان را آزار می دادند. اوج این فحاشی ها در دقایق خاتمهی نیمه اول رخ داد که خلیل زاده برخوردی با اسدی داشت و در ادامه برخورد بازیکنان دو تیم وسعت بیشتری گرفت و با اضافه شدن دانشگر و صفا هادی به سکوهای نقش دنیا هم کشیده شد.

شب گذشته که برنامه فوتبال برتر روی آنتن رفت، محمدحسین میثاقی بخشی از این برنامه را به صحبت درباره حواشی بازی سپاهان و تراکتور و البته فحاشی طرفداران به خلیل زاده اختصاص داد، اما نکته عجیب موضع گیری غیرمنتظره مهدی سلیمی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان، بود که ضمن ابراز بی اطلاعی و اینکه حرف های تماشاگران را نشنیده، فرض عجیبی را عنوان کرد و اینطور موضع خود را به عنوان نماینده سپاهان بیان نمود: درباره فحاشی ها و موضوعی که آقای مظفری زاده (سرپرست تیم فوتبال تراکتور) می گویند، خدایی من چیزی نشنیدم. ولی به فرض اینکه قبول کنیم، چرا طرفداران فقط باید به یک بازیکن توهین نمایند؟ پیرامون این قضیه هم بالاخره بازی ناظر و ناظر داوری داشته و آنها تصمیم گیرنده هستند.

طبعا این واکنش نسبت به فحاشی دسته جمعی به یک بازیکن فوتبال با سابقه شجاع خلیل زاده باید مورد نکوهش قرار بگیرد. به خصوص که زیر سبیلی رد کردن مسائل ناشایست و هم محکومیت آنها باعث تکرار آن خواهد شد. اگر امروز شجاع قربانی این موضوع شده، این مسئله در آینده برای بازیکنان دیگری هم اتفاق خواهد افتاد. به این شکل هر تیمی می تواند ضمن دفاع طرفداران خاطی خود مسئله فحاشی را به چیز دیگری نسبت بدهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2200

به "واکنش عجیب مدیر سپاهان به فحاشی دسته جمعی به یک پرسپولیسی ، کینه عجیب به ستاره ملی پوش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عجیب مدیر سپاهان به فحاشی دسته جمعی به یک پرسپولیسی ، کینه عجیب به ستاره ملی پوش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید