وجود انحراف در تزریق واکسن به پاکبانان در برخی مناطق تهران

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، پیروز حناچی که امروز برای توضیحاتی درباره ماجرای تخلف در واکسیناسیون پاکبانان منطقه 6 به شورای شهر پایتخت آمده بود بعد از توضیحاتش به برخی سوالات اعضای شورا پاسخ داد.

وجود انحراف در تزریق واکسن به پاکبانان در برخی مناطق تهران

او درباره واکسیناسیون رانندگان تاکسی گفت: تلفات زیادی در بخش تاکسیرانی در مواجهه با کرونا وجود داشت که متاسفانه در دستورالعمل لحاظ نشده بود.

شهردار تهران با بیان اینکه تا کنون بیش از 240 نفر از تاکسیرانان به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده اند، افزود: واکسیناسیون راننده های تاکسی در حال پیگیری است.

شهردار تهران در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه برخی از مناطق هنوز واکسن دریافت نکرده اند، گفت: مناطق مختلف تهران بین سه دانشگاه شهید بهشتی، ایران و علوم پزشکی تهران توزیع شده که شیوه توزیع واکسن در این دانشگاه ها متفاوت است.

حناچی گفت: روز چهارشنبه گزارشی در مورد استفاده مدیران شهرداری از سهمیه واکسن پاکبان ها منتشر شد. این موضوع را در همه مناطق بررسی کردیم. در بررسی ها مشخص شد که مقداری انحراف در برخی از مناطق بوده است.

وی افزود: براساس دستور، اسامی کسانی که واکسن دریافت کرده اند در سایت شفاف بارگذاری شد. نبودن نظارت مناسب در مرحله تزریق واکسن در مراکز بهداشت این حواشی را به وجود آورده بود. در مابقی مناطق تلاش شده وحدت رویه طی شود. انشاءالله با ابلاغ پروتکل تنظیمی این رویه اصلاح می شود.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در خبرنگاران بخوانید.

منبع: همشهری آنلاین و ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1582

به "وجود انحراف در تزریق واکسن به پاکبانان در برخی مناطق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود انحراف در تزریق واکسن به پاکبانان در برخی مناطق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید