پیام تلخ قلعه نویی به کاپیتان استقلال

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرورزشی نوشت: امیر قلعه نویی در فهرست خود برای اولین اردوی تیم ملی بعد از جام جهانی، 4 گلر به تیم ملی دعوت کرد و بیرانوند، نیازمند، حسینی و پورحمیدی گلر های منتخب قلعه نویی بودند. عدم دعوت از عابدزاده و اولین تجربه پورحمیدی در تیم ملی از نکات جالب توجه این فهرست بود.

پیام تلخ قلعه نویی به کاپیتان استقلال

آنطور که تعیین است قلعه نویی هم مثل مربیان قبلی تیم ملی علیرضا بیرانوند را به عنوان گلر اول تیمش معرفی خواهد نمود و انتخاب اصلی او برای پست دروازه بانی ستاره پرسپولیس خواهد بود. بیرانوند فصل فوق العاده ای را در تیمش سپری می نماید و یکی از برترین های لیگ تا انتها هفته بیست و سوم بوده است.

مطابق انتظار در این پست خبری از سورپرایز نبود و بیرانوند در بازی محبت آمیز تیم ملی مقابل روسیه درون دروازه نهاده شد. اینکه گلر شماره یک تیم ملی در بازی مقابل کنیا چه کسی خواهد بود، تعیین نیست.

با این حال قلعه نویی جلوتر از کاپیتان استقلال، بیرانوند را به عنوان گلر شماره یک تیمش انتخاب نموده و در بازی های حساس پیش رو هم علیرضا گلر اول تیم ملی خواهد بود. قلعه نویی با انتخاب بیرانوند پیام تلخی به سید حسین حسینی داد و به نوعی به کاپیتان آبی ها اظهار داشت که تا زمانیکه بیرانوند فرم خوب خودش را حفظ کند، خبری از حضور در ترکیب اصلی تیم ملی نخواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 فروردین 1402 بروزرسانی: 5 فروردین 1402 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2143

به "پیام تلخ قلعه نویی به کاپیتان استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تلخ قلعه نویی به کاپیتان استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید